Logo

Marketing MIX

Mleczko prezentuje Łaciate w kampanii agencji Leo Burnett

Rozpoczyna się digitalowa kampania marki Łaciate zrealizowana z okazji 25 lat jej istnienia na polskim rynku. Działania, w tym przygotowanie projektów kreatywnych i produkcję materiałów, zrealizowała agencja Leo Burnett. Na zaproszenie domu mediowego Wavemaker w kampanii wziął udział znany rysownik, Andrzej Mleczko. Przygotowane przez niego ilustracje znajdą się na limitowanej serii opakowań mleka Łaciate oraz na bannerach wykorzystywanych w kampanii.

– Łaciate jest obecne z nami już od 25 lat. W tym czasie marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku. Mleko Łaciate towarzyszy nam w codziennym życiu, a jego walory odżywcze, związane z naturalnym pochodzeniem doceniane są przez konsumentów. Dlatego zachęcamy wszystkich, aby przyłączyli się do świętowania tego wyjątkowego jubileuszu – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpolu.

– Obecna kampania jest istotnym elementem działań zaplanowanych dla marki na ten rok i związanych z obchodami jej urodzin. Dzięki nim konsekwentnie budujemy jej pozytywny wizerunek, oparty na wartościach związanych z naturalnością i polskimi tradycjami – powiedziała Agnieszka Szymków, Account Director w agencji Leo Burnett.

Na potrzeby kampanii agencja Leo Burnett przygotowała materiały kreatywne z motywem rysunków Andrzeja Mleczki. Formaty reklamowe będą emitowane na portalach horyzontalnych, mobilnych i w programmatiku.