Event MIX MindBlowing to przede wszystkim przeżycia i emocje

MindBlowing to przede wszystkim przeżycia i emocje

0

Niekwestionowanym liderem X edycji Global Eventex Awards jest agencja MindBlowing, która trzykrotnie znalazła się na podium. W udziale przypadło jej złoto w kategorii „Nowa Agencja”, srebro w kategorii „Wybór Publiczności” oraz brąz w kategorii „CSR” za projekt Michelin #BackToSchool.

MindBlowing tworzą 3 kobiety Agata Kondracka, Urszula Majerska i Anna Wereszko. Filarami działalności agencji są: incentive & events, sztuka dla biznesu oraz koncepcje kreatywne.

– MindBlowing to przede wszystkim przeżycia i emocje, a w konsekwencji wspomnienia – mówi Agata Kondracka, współwłaścicielka MindBlowing.

MindBlowing tworząc projekty, współpracuje z młodymi artystami, czego wynikiem jest wyróżnienie w Golden Arrow. Dodatkowo agencja stworzyła platformę www.dzielsie.pl, poprzez którą dzieli się wiedzą i promuje odpowiedzialne podróżowanie. Filozofia zero waste i eko to kluczowe zagadnienia dla przedstawicielek agencji, dlatego MindBlowing jest również propagatorem #EkoRachunkuSumienia.

– Odpowiedzialność zawsze była dla nas kluczową kwestią. Odpowiedzialność za świat, środowisko, ale też odpowiedzialność w biznesie i codziennej pracy. Dwie z naszych praktyk zostały wyróżnione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i znalazły się w 18 edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” – dodaje Agata Kondracka.

Nagrodzony projekt Michelin Polska #BezpiecznieDoSzkoły miał na celu przypominać o podstawowych zasadach bezpiecznego zachowania dzieci na drodze. Akcja skierowana była zarówno do dzieci, jak i rodziców. Odbyła się tuż przed startem nowego roku szkolnego.

Jak wynikało z badań przeprowadzonych przez Michelin Polska, 88 procent uczniów klas 3-6 szkoły podstawowej zawsze lub przynajmniej od czasu do czasu samodzielnie pokonuje trasę ze szkoły do domu i na zajęcia dodatkowe.

– Zaobserwowaliśmy, że dzieci bardzo często nie przestrzegają zasad bezpieczeństwa drogowego. Główne niepokojące zachowania to patrzenie w ekran telefonu podczas przechodzenia przez jezdnię i wybieganie na drogę lub wyjeżdżanie na nią rowerem czy hulajnogą. Dlatego Michelin Polska bezpośrednio przed rozpoczęciem roku szkolnego  i powrotem dzieci do szkół, zorganizował akcję skierowaną do rodziców, kierowców i uczniów, której celem jest podnoszenie świadomości w kwestiach dotyczących bezpieczeństwa dzieci na drodze. Wszystkie działania bardzo kompleksowo prowadzone były pod hasłem #BezpiecznieDoSzkoły. Dzieci miały możliwość sprawdzenia swojej wiedzy w aspektach bezpiecznego przemieszczania się do i ze szkoły, otrzymały przedmioty pomagające być widocznym na drodze i zwiększające ich bezpieczeństwo – podsumowała Małgorzata Michalska-Wojciechowska, Event Manager Michelin Europe Central-North.

– Tworząc eventy w ramach akcji, oparłyśmy je na bezpośrednim zaangażowaniu grupy docelowej i lokalnej społeczności oraz sztuce – podsumowuje Anna Wereszko, współwłaścicielka MindBlowing, i dodaje:

– Połączyłyśmy działania edukacyjne z rozrywką, sztuką i wspólną zabawą rodziców i dzieci. Zaangażowałyśmy różne lokalne grupy – ważne dla społeczności dzielnicy, w której odbywały się wydarzenia:
• harcerzy z dwóch hufców: Mokotów i Żoliborz – tam, gdzie miały miejsce eventy lifestylowe, i dzielnic, w których zlokalizowane były zaangażowane w akcję szkoły podstawowe. Dzięki temu powstał koncept: Młodzi – Młodym, oparty na dwóch ideach: harcerstwo zawsze było postrzegane jako wzór postaw do naśladowania oraz wspaniały przykład postawy, którą wspiera Michelin. Harcerze zorganizowali grę terenową, ucząc bezpiecznych zachowań na drodze.
• urzędów dzielnicy Żoliborz i Mokotów – wsparcie lokalnych urzędników jest zawsze ważne, w akcję zaangażowała się wiceburmistrz i pracownicy urzędów, a w urzędach pojawiły się plakaty informujące o akcji
• szkół podstawowych – na stronach internetowych szkół pojawiły się banery informujące rodziców o akcji, w projekt zaangażowali się nauczyciele i dyrekcja szkół
• młodych artystów – dzięki czemu można było prowadzić akcję edukacyjną poprzez sztukę, dzieci mogły obcować ze sztuką w sposób dosłowny. Powstały mobilne murale promujące dobre praktyki i zachowania na drodze, które stanęły w czasie rozpoczęcia roku szkolnego przed szkołami. Każdy z powstających murali miał przesłanie edukacyjne (bezpieczne zachowania na drodze), a jednocześnie proces ich tworzenia był dla dzieci spotkaniem ze sztuką oraz marką Michelin, bo kultowy ludzik był bohaterem tych wizualnych opowieści.

http://mindblowing.pl/