Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla Płatków śniadaniowych Nestlé

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. 

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 1 czerwca i potrwa do 26 lipca 2020 roku. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo dowolne płatki śniadaniowe lub batonik zbożowy marki Nestlé (m.in. Nesquik, Cini Minis, Fitness). W loterii biorą udział opakowania płatków Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cereals.com/minions2 Nagrodą w loterii są minionkowe słuchawki (nagroda dzienna, instant win – 500 sztuk) oraz aparaty fotograficzne Instax (nagroda tygodniowa, losowanie – 100 sztuk).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa (tv, interent i punkty sprzedaży), która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.