Logo

Event MIX

Agencja Emlab (Grupa S/F) partnerem i współproducentem Polzak Marketing 2020

Wyjątkowość tegorocznej edycji Polzak Marketing 2020 polega na digitalowej formule konferencji. Zarejestrowani uczestnicy będą mieli możliwość śledzenia prelekcji i dyskusji panelowej na żywo oraz zadawania pytań poprzez czat.

W zmiennych uwarunkowaniach organizacji spotkań, twórcy dorocznej konferencji Polzak Marketing – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz THINK MICE – zdecydowali się na realizację konferencji w formie interaktywnego wydarzenia online.  Za produkcję projektu w tej formule odpowiada agencja Emlab (Grupa S/F), we współpracy z TSE Grupą oraz Global EXPO Centrum Targowo-Kongresowym. Agencja Emlab ma na swoim koncie realizację ponad 220 formatów online w tym roku, w których wzięło udział w sumie już ponad 5000  uczestników. Jednym z ostatnich tego typu projektów agencji był cross-branżowy panel dyskusyjny “Reality Re+Creators” dla IAA Polska.