Logo

Marketing MIX

Tfp grafika – nic tak nie wzmacnia relacji, jak możliwość spotkań

Nic tak nie wzmacnia relacji, jak bezpośrednie spotkania. O tym, jak ważne są spotkania targowe, eventy czy wystawy mówi w wywiadzie Kamilla Kruczyńska-Leciej koordynator ds. POSM i druku 3D w TFP Grafika.

Jak ważny jest dla Państwa rynek eventowy – czy czekacie na odmrożenie branży spotkań?
Jesteśmy pionierem wielkogabarytowych druków 3D w Polsce. Drukujemy scenografię i rekwizyty eventowe. Zauważyliśmy, jak w krótkim czasie branża MICE straciła całe plany roczne. Agencje wystawiennicze przekształciły się w designerów przestrzeni. Eventy wciąż stoją na niepewnym gruncie. Całe szczęście obserwujemy już stopniowe ożywienie branży, na co bardzo czekamy.

Czy można budować relacje z klientami bez bezpośrednich spotkań ?
Nic tak nie wzmacnia relacji, jak możliwość spotkania i bezpośredniego kontaktu z klientem. Podczas rozmowy najważniejsze jest indywidualne podejście do klienta, dzięki czemu możemy zdobyć jego zaufanie i utrzymać trwałą więź. Istotną kwestią jest tzw. pierwsze wrażenie. Skupiamy się wtedy na szczegółach wypowiedzi i zwracamy uwagę na niewerbalną mowę ciała. Dlatego tak istotne są spotkania targowe, eventy czy wystawy. Myślę, że wszyscy czekają z niecierpliwością, kiedy wszystko wróci do normy.

Czy odczuwacie Państwo odmrażanie rynku?
Odmrażanie rynku odczuwalne jest bardzo powoli. Wyczuwa się chęć powrotu do normalności, ale bardzo ostrożnie się do tego powrotu podchodzi. Większość klientów zamroziła budżety, inni przełożyli je na jesień, z nadzieją, że sytuacja wirusowa ustabilizuje się albo skończy.


Rozmawiała Aurelia Ścibisz