Logo

Event MIX

Nowi członkowie w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR

Focus Media Group, Imagine Nation oraz PHD Media Direction nowymi członkami Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Aktualnie SAR zrzesza 126 podmiotów.

Mimo aktualnej sytuacji epidemiologicznej na świecie i problemów, z jakimi boryka się branża, SAR przyjmuje kolejnych członków do Stowarzyszenia. Imagine Nation dołącza do Klubu Agencji Eventowych SAR, działającego w sekcji SAR.

– Agencje widzą potrzebę zrzeszania się, współpracy oraz promowania wypracowanych przez Stowarzyszenie standardów. Agencje nie tylko eventowe śledzą jak SAR oraz KAE działa w sztabie kryzysowym #TUgether, którego jest jednym z założycieli. Od samego początku pandemii SAR i KAE biorą aktywny udział w rozmowach z rządem, w wyniku których m.in. zostały opublikowane przez Ministerstwo Rozwoju wytyczne dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2. SAR oraz KAE wypracowali również Zasady Dobrych Praktyk dla klientów i agencji w czasie pandemii, oraz przeprowadzili Badanie Kondycji Branży MICE, w ramach którego zebrane zostały odpowiedzi od 33 respondentów. Raport przekazany został do Premiera Mateusza Morawieckiego oraz Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz, celem ukazania aktualnej sytuacji agencji na rynku – powiedział Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR.

– Nasze przystąpienie do struktur SAR/KAE jest wynikiem dojrzałej decyzji i ewaluacji naszej grupy przez kilka ostatnich lat. Zarówno Focus Media Group jako agencja komunikacji 360 st. jak i Imagine Nation odpowiadająca w naszej grupie za działania eventowe i field marketingowe to podmioty o dużym doświadczeniu i świadomości własnych kompetencji. Dla nas grono ekspertów i najlepszych przedstawicieli branży zrzeszonych w SAR to miejsce, gdzie możemy bardziej się rozwijać. Będziemy aktywnie wspierać inicjatywy i projekty, dając od siebie zaangażowanie i dzięki temu zaznaczymy swój wkład w rozwój branży komunikacyjnej i polepszenie jakości współpracy pomiędzy agencjami a marketerami. Obecna COVIDowa rzeczywistość, która mocna wpływa na nasze działania zarówno w obszarze komunikacyjnym, jak i działalności eventowej – powoduje, że tym bardziej potrzebna jest integracja naszej branży, wspólny głos w ważnych sprawach i dbanie o zachowanie ciągłości biznesowej. SAR to dzisiaj silna struktura, której głos słyszą marketerzy, agencje i wszyscy, którzy działają w szeroko rozumianej reklamie, my również chcemy wpierać ten głos, bo on jest dzisiaj bardzo ważny dla nas wszystkich. – powiedział Rafał Kupidura, Prezes Zarządu Focus Media Group.

Kolejną inicjatywą SAR i KAE wraz z innymi stowarzyszeniami branży MICE jest powołanie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. To grupa przedstawicieli 18 organizacji reprezentujących ponad 500 polskich przedsiębiorców. Przedstawiciele Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń postawili sobie za cel obronę i odrodzenie branży, poprzez mocny głos w dyskursie na szczeblu rządowym.

W ostatnich tygodniach SAR oraz KAE zostali członkami Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.