Logo

Marketing MIX

Marketing relacji w nowym numerze OOH magazine

Tematem najnowszego wydania jest „Marketing relacji” – w obecnej sytuacji wyjątkowo korelujący z rzeczywistością. Mówi się, że przyjaciół poznajemy w biedzie. Okazuje się, że na gruncie biznesowym jest podobnie. W marcu, gdy gospodarka właściwie się zamknęła, to właśnie relacje, zaufanie i pomoc, były tym, co w biznesie liczyło się (i nadal liczy) najbardziej. Temu właśnie poświęcone zostały kolejne strony magazynu.

W numerze możecie przeczytać podsumowania akcji CSR-owych i działań prospołecznych ostatnich miesięcy. W wywiadach z przedstawicielami OLX, IKEA czy BMW, rozmawiamy o tym, jak firmy zachowały się podczas pierwszych miesięcy pandemii i w jaki sposób wspierały swoje otoczenie.

Pandemia uświadomiła nam, że tylko razem możemy coś zdziałać. Jako branża jesteśmy systemem naczyń połączonych – jedno bez drugiego nie zadziała. Wszystkich pracujących w szeroko rozumianej branży MICE i reklamy łączy sieć wzajemnych zależności. Eventy łączą się z branżą marketingu i gadżetów reklamowych, ta z drukiem i poligrafią.

Jeśli chcemy wspólnie działać za rok czy dwa, już teraz czas na pierwszy krok reSTARTu. Dołączcie do nas i spotkajmy się już 9-10 września 2020 w Warszawie na 12. edycji FestiwalMarketingu.pl – w recepcji targowej będziecie mogli odebrać set z najnowszym wydaniem magazynu.

A w formie online już teraz można go pobrać bezpłatnie TUTAJ

Rejestracja na targi -> KLIKNIJ

KL