Logo

Event MIX

NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE, konsolidacyjna konferencja już 29 września

Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym” i „pokoronawirusowym” lękiem? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na jednym z najciekawszych wydarzeń 2020 r., jakim będzie Next Day – Consumer of the Future.

Multiformatowe wydarzenie oferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingową sesję Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.

Next day to więcej niż konferencja, to wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. Wideoprodukcje merytoryczne, skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

Next Day rozpocznie się od wspólnej ogólnodostępnej online’owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”. Będzie to inspirujący poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całej gospodarce.

Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A.

Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (udostępnionych w blokach tematycznych w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).

Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:

Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju:

  • detalistów
  • działających w e-commerce
  • producentów i przetwórców żywności, kosmetyków
  • dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności,
  • dostawców oprogramowania
  • producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów
  • dostawców wyposażenia sklepów
  • operatorów logistycznych

Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego:

  • marketerów • agencje reklamowe
  • domy mediowe • agencje digital
  • agencje social media • nadawców Tv i wydawców internetowych
  • studia produkcyjne • producentów kontentu • firmy badawcze

Przedstawicieli branży HoReCa:

  • właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych
  • szefów kuchni
  • producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa
  • osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną

Więcej informacji dostępnych TUTAJ