Logo

Event MIX

Największe święto marketingu branży nieruchomości handlowych – Gala PRCH Retail Awards

5 listopada dowiemy się, kto otrzyma prestiżowe złote i srebrne statuetki XI edycji niezależnego, eksperckiego konkursu Polskiej Rady Centrów Handlowych. Wydarzenie zwieńczy finałowa Gala ogłoszenia laureatów. Podczas wydarzenia nagrodzone zostaną najlepsze projekty spośród ponad stu zgłoszonych aplikacji.

Polska Rada Centrów Handlowych zadedykowała swój konkurs sieciom handlowych, deweloperom, zarządcom, inwestorom działającym w branży nieruchomości komercyjnych, a także specjalistom zajmującym się retail marketingiem. Co roku wyróżniane są ciekawe, nieszablonowe i przede wszystkim skuteczne projekty. Pomimo sytuacji pandemicznej i wielu wyzwań, jakie stanęły przed branżą w ostatnim czasie, do tegorocznej rywalizacji włączyło się aż 70 obiektów i 7 sieci handlowych.

Wyłonienie najlepszych nastąpi już w czwartek, 5 listopada podczas finałowej Gali. Początek o godzinie 18:00. W tym roku wydarzenie odbędzie się online, dzięki czemu każdy będzie miał możliwość obejrzeć uroczystość po rejestracji na stronie konkursu.

– Jednym z głównych celów zapisanych w DNA naszego stowarzyszenia jest promocja najlepszych branżowych praktyk i nagradzanie innowacyjnych działań, dlatego od 11 lat przyznajemy nagrody w konkursie PRCH Retail Awards. Tegoroczna edycja będzie dla nas wyjątkowa, ponieważ to pierwszy raz, kiedy będziemy mogli gościć całe zespoły pracujące na sukces swoich projektów – mówi Radosław Knap, Dyrektor Generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W tym roku uczestnicy zgłaszali projekty w 18 kategoriach biznesowo-strategicznych i marketingowych dla obiektów i sieci handlowych. W tym w dwóch nowych, poświęconych działaniom i strategii w social media oraz aplikacjom mobilnym. Konkursowe zgłoszenia oceniło grono blisko 30 niezależnych ekspertów reprezentujących branżę, media, środowisko naukowe i akademickie. Jury przyznawało punkty każdemu projektowi indywidualnie. Dzięki temu, że ocena nie jest porównawcza, szansę na nagrodę mają nie tylko wielkobudżetowe realizacje, ale również projekty o mniejszych nakładach finansowych i skali działań.

Wyniki poznamy już wkrótce. Zapraszamy do oglądania Gali PRCH Retail Awards. Nominowane projekty i rejestrację dostępne TUTAJ