Logo

Event MIX

Dodatkowy blok wiedzy podczas Forum Marketingu Zintegrowanego

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na bieżąco reaguje na szybko zachodzące zmiany w branży i rodzące się potrzeby, dlatego tegoroczne Forum Marketingu Zintegrowanego zyskało dodatkowy blok wiedzy o nazwie FMZ Clinic. Forum Marketingu Zintegrowanego odbędzie się zgodnie z planem, czyli 4 i 5 listopada 2020 r.

Celem projektu jest wsparcie branży marketingowej. Po dwóch dniach konferencyjnych uczestnicy otrzymają dostęp do serii warsztatów pomagających odnaleźć się w obecnej rzeczywistości. Już teraz można kupić bilet TUTAJ.

– Nie chcemy pozostawiać branży i marketerów z pytaniami bez odpowiedzi, Dlatego planujemy na bieżąco wskazywać rozwiązania adekwatne do sytuacji. Stąd pomysł kontynuacji FMZ w postaci kolejnych spotkań, które będą się odbywać w formie warsztatów ujętych w cykl FMZ Clinic. Branża potrzebuje otwartej dyskusji na temat przełomowych zmian rynku, nowych wyzwań i rozwiązań. Jako Stowarzyszenie podejmujemy to wyzwanie i dajemy przestrzeń do branżowej dyskusji o tym, jak kreować nową rzeczywistość – mówi Paweł Wielkopolan Dyrektor ds. Rozwoju i Kluczowych Relacji SMB.

– Zależy nam nie tylko na przedstawieniu najlepszych casów, ale przede wszystkim na pokazaniu jak w bieżącej sytuacji z aktualnymi wyzwaniami radzi sobie branża, zainspirowaniu uczestników i podpowiedzeniu po jakie rozwiązania w obecnych trudnych czasach warto sięgać. Dlatego materiał podzieliliśmy na trzy główne bloki tematyczne, tak aby łatwo było wrócić uczestnikowi do interesujących tematów, a także uzyskać kompleksową wiedzę dotyczącą danego zagadnienia – mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Pierwszego dnia startuje blok „Marki zajmują stanowisko” i debatą: Covid to tylko przygrywka – co może zrobić marketer, by uratować Ziemię?” Debata to rozwinięcie poruszonego przez nas w zeszłym roku tematu ekologii w marketingu, wskazujące, jak w najbliższym czasie warto rozwijać markę. Pozostałe wystąpienia w tym bloku będą przykładami praktycznego zastosowania idei marek opartych na wartościach. Warto usłyszeć, jak wdrożyły ją BNP Paribas, AVON, czy NOIZZ i zobaczyć, dlaczego szczególnie teraz odniesienie się do głębszych emocji konsumenta jest ważne. W trakcie wystąpień prelegenci będą nie tylko odpowiadać na pytania uczestników, ale też zadawać pytania słuchaczom, dzięki czemu na bieżąco będziemy mogli przyjrzeć się temu, jak myśli, działa i co planuje branża w danym zakresie tematycznym. Blok zostanie podsumowany krótką dyskusją, w której będą mogli wziąć udział także uczestnicy Forum.

Kolejny blok – 360/24 – to bardzo praktyczny kawałek FMZ, który porusza tematykę technologii i praktycznych rozwiązań będących odpowiedzią na obecną sytuację. HTC opowie o przyszłości 5G w marketingu, który nie będzie już taki sam, a Hortex, Albedo, Volvo i TESTA Communication podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi stosowanych narzędzi. Pytania do publiczności i podsumowująca blok dyskusja pozwolą na domknięcie tematu i wyciągnięcie najważniejszych wniosków.

Blokiem zwieńczającym tegoroczne wydarzenie będzie „Planowanie strategiczne w czasach niepewności. Kryzys szansą dla marek.” Rozpocznie się od wystąpienia dr. Kacpra Nosarzewskiego – eksperta NATO, UNESCO, UNDP i doradcy dużego biznesu, który w inspirującym wystąpieniu odpowie na pytanie, jak możemy rozwinąć komplementarne metody, techniki i narzędzia myślenia o przyszłości w momencie, gdy te, które znamy, okazują się niewystarczające. BMW, Fundacja K.I.D.S., Catchers przedstawią zwycięskie w konkursie Golden Arrow case’y, dzięki którym zobaczymy, jak w kryzysowej sytuacji myślenie out-of-the box sprawiło, że mimo lock downu zrealizowały swoje cele. Następującą po wystąpieniach dyskusję będzie moderować Game Changers Academy, która uczy niestandardowego myślenia i zarządzania.

– Samo Forum odbędzie się zgodnie z planem, czyli 4 i 5 listopada. Przesunęliśmy jedynie wcześniej zapowiadane godziny tak, aby każdy mógł część dnia w tych intensywnych czasach poświęcić na swoje bieżące zadania. Dlatego zaczynamy o godz. 13.00 i kończymy ok. godz. 16.00. Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i udostępnione uczestnikom, by zachować możliwość powrócenia do materiału, który został opracowany wspólnie z Radą Programową FMZ oraz Radą ds. Marketingu Zintegrowanego SMB – dodaje Urszula Zarańska-Skarżyńska.

Szczegóły wydarzenia dostępne są TUTAJ.