Marketing MIX Kampania polskiego Xiaomi pt. #MójŻywioł

Kampania polskiego Xiaomi pt. #MójŻywioł

136
0

Polski oddział Xiaomi rusza z akcją pt. #MójŻywioł. Olga Frycz, Michał Piróg, Adam Bielecki i Damian Kordas w specjalnie przygotowanych filmach, opowiadają o czterech żywiołach i mówią co one dla nich znaczą w życiu. Materiały mają być inspiracją do stworzenia prac konkursowych. Akcja trwa do końca 2020 roku. Głównymi nagrodami są smartfony Mi 10T Pro oraz sprzęt Xiaomi.

Alpinista Adam Bielecki (woda), aktora Olga Frycz (ziemia), kucharz Damian Kordas (ogień) oraz choreograf Michał Piróg (powietrze) są bohaterami czterech filmów, w których opowiadają o żywiołach i ich znaczeniu w życiu. Filmy mają zainspirować użytkowników smartfonów marki Xiaomi do tworzenia materiałów związanych z jednym z żywiołów, które mogą zostać zgłoszone do konkursu. Zdjęcie należy opublikować na swoim profilu na Instagramie, użyć hashtagu #MójŻywioł wraz z danym żywiołem #ogień, #woda, #powietrze, #ziemia, a także oznaczyć post @xiaomi.polska.

 

W konkursie zostanie przyznanych pięć nagród. Autorzy najlepszych zdjęć każdego z żywiołów otrzymają najnowszy smartfon Mi 10T Pro. Cała czwórka będzie miała możliwość wygrania dodatkowych rzeczy. W drugim etapie stworzą film o swoim żywiole. Autor najlepszego otrzyma Mi LED TV 43″, Mi True Wireless Earphones 2 oraz Mi Smart Band 5.

Wyboru dokona jury składające się z bohaterów filmów #MójŻywioł, czyli Olga Frycz, Michał Piróg, Adam Bielecki i Damian Kordas. Oni też promować będą całą akcję na swoich profilach społecznościowych.
  

 

Za kreację odpowiada MediaCom, TeamPlay a dedykowaną stronę stworzyła agencja Open Gate. Filmy z udziałem infuencerów można zobaczyć na stronie: https://mojzywiol.pl/

KL