Logo

Marketing MIX

Wielka piątka, czyli partnerzy Runmageddonu

Wytrwałość, pomysłowość i niezawodność  to najważniejsze cechy partnerów Runmageddonu. Skoncentrowanie na wspólnej misji pozwoliło im przetrwać światowy kryzys i zrealizować powzięte zamierzenia. DPD Polska, Lech FREE, forBEt, Under Armour, AGDPRO to partnerzy, którzy w epidemicznym sezonie 2020 odważnie, profesjonalnie i z pomysłem współpracowali z organizatorem najpopularniejszego w Polsce cyklu biegów z przeszkodami.

Kiedy w marcu 2020 r. w Polsce ogłoszono lockdown, wszyscy zamarli. Wiele firm musiało zmienić swoje plany i dostosować się do nowej sytuacji. Posypały się kontrakty, umowy i wspólne działania. Runmageddon, tak jak inne firmy z branży eventowej, stanął przed wielkim wyzwaniem – jego plany dosłownie legły w gruzach. Sezon wiosenny, który lada moment miał rozpocząć się wielką sportową imprezą we Wrocławiu, nie doszedł do skutku. Wydarzenia z marca postawiły przed organizatorem wiele przeszkód. Jednak dzięki wytrwałości, otwartej głowie i biznesowym partnerom udało się je pokonać i z sukcesem zakończyć sezon. – Rok 2020 pokazał, że ważna jest współpraca z odpowiedzialnymi partnerami, zarówno w skali mikro, kiedy mówimy o ekipie Runmageddonu, jak i makro, czyli naszych kontaktach biznesowych z markami, które nas wspierały. Mimo pandemii razem przeprowadziliśmy kilka wyjątkowych akcji, które  zostały ciepło przyjęte wśród uczestników Runmageddonu – mówi Jaro Bieniecki, pomysłodawca i prezes Runmageddon S.A.

DPD Polska partnerem Ligi Runmageddonu

Rok 2020 połączył organizatora najbardziej popularnego w Polsce biegu z przeszkodami z liderem polskiego rynku kurierskiego DPD Polska. Dzięki ich współpracy powstała Liga Runmageddonu 2020 by DPD Polska, której celem było wyłonienie i nagrodzenie najwytrwalszych uczestników. Wszystkie tegoroczne imprezy rozgrywały się w ramach Ligi. Za każdy start ukończony dotarciem do mety, zawodnicy otrzymywali punkty sumowane w jej klasyfikacji. Dzięki partnerowi, pięćdziesięciu startujących, którzy najczęściej szlifowali swoją siłę i charakter na trasach, otrzyma cenne nagrody. Oficjalna dekoracja będzie miała miejsce podczas eventu zimowego w 2021 r.

UNDER ARMOUR dla zawodników formuły Hardcore

Amerykańska marka profesjonalnej sportowej odzieży i obuwia Under Armour dołączyła do grona firm współpracujących z Runmageddonem w 2020 roku. Pandemia i kryzys ekonomiczny nie powstrzymały realizacji wspólnych zamierzeń, a partnerzy potwierdzili zasadność hasła Under Armour ” The Only Way Is Through”. Marka został  tytularnym partnerem formuły Hardcore, a jej zawodnikom zapewniła limitowane, specjalistyczne koszulki startowe. Ambasadorzy Runmageddonu, we współpracy z Under Armourem, przygotowali cykl tekstów na temat przygotowań do pokonania tej wymagającej, 21 kilometrowej formuły z 70 przeszkodami. 

LECH FREE #MożeszWszystko

Marka piwa bezalkoholowego Lech Free już od dwóch sezonów gasi pragnienie Runmageddończyków i choć w tym roku jej działalność na eventach była bardzo ograniczona, to partnerzy znaleźli pomysł, jak wspierać siłę i charakter fanów ekstremalnego sportu. Marki zrealizowały wspólnie cykl treningów online przygotowujących do Runmageddonu. Nagrały filmowe propozycje ćwiczeń #możeszwszystko  prowadzone przez znane i lubiane osobowości sportowe: Natalię Tober znaną jako NatFit, Fit Zołzę, czyli Małgorzatę Wzorek, trenerkę z Runmageddonu, polskiego zapaśnika Damiana Janikowskiego i zeszłorocznego zwycięzcę Ninja Warrior Kubę Zawistowskiego. Cykl filmów dostępny jest na kanale Youtube Runmageddonu oraz na stronie www.runmageddon.pl/magazyn.

forBET – Runmageddon SOLO remedium na lockdown

W najtrudniejszym czasie, kiedy uprawianie sportu napotkało wiele przeciwności związanych z ograniczeniami, zakłady Bukmacherskie forBET oraz Runmageddon wyszli naprzeciw potrzebom Runmageddończyków. Podczas najbardziej rygorystycznych obostrzeń na facebooku Runmageddonu wrzało. Społeczność szukała wsparcia i motywacji do aktywności fizycznej. Runmageddon wraz z marką forBET pomysłowo odpowiedzieli na ich głosy i wystartowali z nowym projektem Runmageddonu Solo. W wirtualnym, sportowym wyzwaniu wzięło udział ponad 1300 osób – dorosłych i dzieci. Startujący mieli zadanie pokonać określoną liczbę kilometrów i przeszkody, które sami sobie przygotowywali. Za poniesiony i udokumentowany wysiłek otrzymywali unikatowy medal, koszulkę z logiem Runmageddonu i bandanę. Projekt spotkał się z ciepłym przyjęciem, a kreatywność uczestników przerosła najśmielsze oczekiwania organizatorów.

AGPRO- sportowa rywalizacja

AGDPRO wraz z Runmageddonem przygotowali na zakończenie sezonu fantastyczne widowisko i sportową rywalizację. Na ostatnim evencie roku, w malowniczym Lesku zorganizowali szaleńczy wyścig czterech drużyn. Walczyły one o zwycięstwo na torze jednego kilometra najeżonego przeszkodami. Do pierwszego wyzwania, dedykowanego profesjonalnym zawodnikom serii Elite, stanęły zespoły ambasadorów Runmageddonu Julii Maciuszek oraz Mateusza Krawieckiego. W drugim, startującym na zasadach serii Open wystartowała drużyna pod przewodnictwem Rafała Śledzia, uczestnika programu „Kanapowcy” oraz Marty Sprawki zwyciężczyni formuły Ultra. Zwycięskie drużyny otrzymały voucher na start w formule Rekrut w sezonie 2021 oraz voucher do wykorzystania w sklepie internetowym AGDPRO na sprzęt marki Midea. 

– Partnerami Runmageddonu są marki, które rozumieją naszą misję i potrzeby naszej, coraz liczniejszej społeczności. Liczy się dla nas ich siła i charakter, którą w tym roku potwierdzili. Zależy nam, by razem tworzyć spójny obraz ekstremalnego wyzwania, a Runmageddończykom dawać to, co lubią najbardziej: możliwość sprawdzenia się, challenge i  rywalizację – mówi Jaro Bieniecki. Jest jeszcze jedna marka, o której warto wspomnieć, bez której nie powstałyby piękne kadry sportowych uniesień Runmageddończyków. Canon, bo nim mowa, wspierał organizatora ekstremalnych biegów z przeszkodami, jako partner fotograficzny, dostarczając sprzęt dla fotografów Runmageddonu.

KL