Komitet Organizacyjny Effie Awards rozpoczął pracę nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej. Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu oraz wyłonienie Jury.
Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku znaleźli się w nim przedstawiciele:
Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.
– Wszyscy jesteśmy zgodni co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021– podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.
Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.
Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:
I termin: 04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)
II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)
III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie)
IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie).
Więcej szczegółów wkrótce TUTAJ.