Marketing MIX Rozpoczęły się prace nad 22. Edycją Effie Awards

Rozpoczęły się prace nad 22. Edycją Effie Awards

143
0

Komitet Organizacyjny Effie Awards rozpoczął pracę nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej. Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu oraz wyłonienie Jury.

Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku znaleźli się w nim przedstawiciele:

  • GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO  
  • VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, Chief Business Officer, Partner
  • One Eleven – Tomek Bartnik, Partner i Współwłaściciel/Strateg             
  • Gameset – Piotr Bombol, Chief Strategy Officer             
  • DDB – Jakub Eichelberger, Członek Zarządu, Deputy Managing Director             
  • Wavemaker – Paweł Gala, CEO
  • Publicis Groupe – Marek Gargała, Board Member         
  • Synergion – Michał Kociankowski, Dyrektor zarządzający          
  • Starcom – Magda Kolenkiewicz, General Manager        
  • Mediabrands – Justyna Mazur, Chief Client Relations Officer    
  • BBDO – Radek Miklaszewski, Business Development Director 
  • Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
  • PZL – Michał Nadgrodkiewicz, Dyrektor zarządzający    
  • 2012 Agency – BarbaraNiedziela, Strategy Director      
  • Value Media – Rafał Wachnik, Chief Strategy Officer    
  • Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO         

Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.

– Wszyscy jesteśmy zgodni co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021– podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.

Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.

Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:

I termin: 04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)

II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)

III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie)

IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie).

Więcej szczegółów wkrótce TUTAJ