Logo

Tylko w OOH magazineEvent MIX

Kolejni TOP dostawcy branży reklamowej wśród wystawców FestiwalMarketingu.pl

Asgard, LimeBOX, midocean oraz Żejmo & Siatecki to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa.

Grono wystawców wrześniowych targów ciągle rośnie, warto też dodać, że już ponad 2/3 powierzchni z segmentu marketingu zostało sprzedane (więcej o tym pisaliśmy TUTAJ). TOP dostawcy czekają z niecierpliwością na możliwość restartu branży.

Jak podkreśla Leszek Rymarczuk, specjalista ds. marketingu z Asgardu, przeprowadzone kilka lat temu we Francji badania dotyczące wydarzeń targowych wykazały, że 29% klientów spotyka się z przedstawicielami handlowymi wyłącznie na imprezach targowych. – Jako Asgard od początku w DNA naszej firmy mamy wpisane więzi z klientami oparte na partnerskich relacjach i dobrej komunikacji. Biorąc pod uwagę, że ostatni rok upłynął pod hasłem izolacji, nie możemy sobie odmówić uczestnictwa w imprezie takiej jak FestiwalMarketingu.pl, pozwalającej przywrócić na nowo element kontaktu bezpośredniego. A mówiąc już wprost, my po prostu tęsknimy za spotkaniami, ludźmi i tym niepowtarzalnym targowym klimatem. To już najwyższy czas, by ubrać się nieco bardziej elegancko, nie tylko od pasa w górę i pomachać na powitanie nie tylko do internetowej kamerki – podkreśla Leszek Rymarczuk.

– Koronawirus zmienił na dobre nasze dotychczasowe przyzwyczajenia. Także te dotyczące osobistego uczestnictwa w masowych imprezach, takich jak różnego rodzaju targi i konferencje. Tym bardziej nie możemy się doczekać możliwości spotkań z naszymi klientami podczas FestiwalMarketingu.pl. To będzie taki pierwszy sygnał wyjścia z wirtualno-onlinowego świata targów. FestiwalMarketingu.pl 2021 to profesjonalny powrót do normalności – mówi Paweł Dąbrowski, Country Manager PL z midocean.

Wśród wystawców targów nie brakuje także firm debiutujących, bo to właśnie trudny, wymagający czas jest momentem, gdy w marketing należy inwestować najbardziej. – Bardzo się cieszymy, że w tym roku dołączmy do grona wystawców FestiwalMarketingu.pl. To dla nas niezwykle ważne, by w tak wymagającym czasie, pomimo wszelkich przeciwności, spotkać się bezpośrednio z klientami i mieć możliwość zaprezentowania im bogatej oferty naszych nowości kosmetycznych. Szczególnie, iż niebawem zacznie się okres przedświątecznego poszukiwania upominków dla kluczowych klientów, a spotkania face to face to bez wątpienia najlepsza okazja do nawiązania relacji i zainspirowania się nowościami na rynku – mówi Joanna Suchecka-Lipka, właścicielka firmy LimeBOX, która na targach pojawi się po raz pierwszy.

– Bezpośredni kontakt z klientem jest niezastąpiony. Dlatego z niecierpliwością czekamy na kolejne targi. Możemy godzinami opowiadać o nowościach w naszej ofercie, wysyłać dziesiątki szczegółowych zdjęć, ale dopiero możliwość wzięcia do ręki przedmiotu, obejrzenia go, poczucia faktury i „zważenia” w rękach, daje pełny obraz produktu. Bezpośredni kontakt twarzą w twarz pomaga także w budowaniu zaufania i pozwala „skrócić dystans” między nami a klientem.  To także doskonała okazja aby porozmawiać o nowych wspólnych projektach i pomysłach na rozwój działalności i dostosowanie asortymentu do potrzeb rynku – podkreśla Krzysztof Żejmo z firmy Żejmo & Siatecki.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group, 12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics, BeJoy, Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo, Antyhacker, badge4u, LPP Printable, KINGCAP – czapkipromocyjne.pl, Czekolada Szorski,  Domico, AXPOL Trading, B&B Słodycze z Pomysłem, RODAN Agencja Reklamowa, Balonowe Love, COOKIE Słodycze reklamowe, Falk&Ross Group Polska, SLODKIE, Manufakturze Czekolady Chocolate Story, Ies Polska, AVANT Fabryka Porcelitu, Anda Present, Fabryka Prezentów, NOTEDECO oraz Buff®.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

www.festiwalmarketingu.pl