Logo

Trade marketingTylko w OOH magazine

POS Barometr | Jacek Rogoziński, RODAN Agencja Reklamowa

Jakie najważniejsze zmiany technologiczne oraz cyfrowe zaszły w produkcji POS?

Jesteśmy świadkami bezprecedensowej rewolucji informatycznej, także w produkcji POS. Dzięki internetowi, mimo kryzysu z powodu pandemii, jakość pracy biur i komfort kontaktu z klientami nie spadły, przeciwnie, weszły na nowy poziom.

Jakie nowe możliwości dają owe zmiany?

Dziś możemy „odwiedzać” klientów i realizować produkcję bez pokonywania wielkich odległości. Dzięki temu mamy więcej środków na pracę koncepcyjną i nowe, śmiałe projekty.

W jakim kierunku może pójść produkcja POS?

Trudno jednoznacznie określić, w jakim kierunku pójdą producenci POS. Muszą połączyć wiele sprzecznych interesów: rachunek ekonomiczny ze względami ekologicznymi i coraz większymi wymaganiami klientów w zakresie technologii i elastyczności produkcji.

Jacek Rogoziński
Właściciel „RODAN Agencja Reklamowa”

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.