Logo

Event MIX

Kolejne odsłony Polzak Marketing 2021

16 czerwca odbędzie się drugie z trzech wydarzeń zaplanowanych w ramach tegorocznej edycji konferencji Polzak Marketing. Tematyka spotkania to „Marketing rozwiązań w digitalu. Czego uczy nas pandemia?” Spotkanie odbędzie się, w formule online, udział jest bezpłatny. Zwieńczeniem Polzak Marketing 2021, będzie spotkanie poświęcone produkcji TV, które odbędzie się 23 czerwca. Na oba wydarzenia obowiązuje rejestracja.

Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

Najbliższe spotkanie – 16.06.2021 o godz. 15:00 – 16:30 będzie poświęcone tematyce wykorzystania potencjału digital w marketingu, nowych usługach, nietypowych partnerach i szansach na przyszłość.

O niestandardowych rozwiązaniach w digital marketingu powiedzą agencje Gameset, Fantasyexpo, Loyalty Point, Semahead, E-Contenta na bazie sukcesów swoich klientów – marek IKEA Group, KFC (AmRest), Black Red White, Grupa Żywiec. Panel dyskusyjny będzie składał się z 5 bloków tematycznych:

Temat 1: Jak szukać konsumentów o bardzo konkretnych potrzebach i budować ich zaangażowanie w digitalu?
Prelegenci:
Michał Rogowski, Head of E-Commerce and digital marketing Royal Canin – Mars
Błażej Soniewicki, Managing Partner – E-Contenta

Temat 2: In-game Advertising czyli wyższy level komunikacji w gamingu. KFC na mapach CS:GO.

Prelegenci:
Kamil Górecki, CEO/CO-FOUNDER – Fantasyexpo
Justyna Oracz, Head of Communications – Fantasyexpo

Temat 3: Bez danych jesteś po prostu kolejną osobą ze swoją opinią – praktyczne przykłady wykorzystania wiedzy o klientach w IKEA

Prelegenci:
Adam Nowak, Global Loyalty Leader –  IKEA Group
Dominik Zacharewicz – Managing Partner & Co-founder – ‎Loyalty Point

Temat 4: Partnerstwo, precyzja i duże pieniądze – jak efektywnie lokować digital media mix z wykorzystaniem rozwiązań business intelligence.  Semahead x BRW cooperation case study

Prelegenci:
Edyta Frąckowiak, Chief Operating Officer, V-ce President of the Board – Semahead
Michał Karolczyk, Business Development & Marketing Director – Semahead

Temat 5: Gaming nowym digitalem. Innowacyjne rozwiązania w marketingu na przykładzie kampanii Warka Planet of Gamers.
Prelegenci:
Artur Molęda, Brand Manager – Grupa Żywiec
Krzysztof Kiełpiński, Account Director – 2012 agency
Piotr Bombol, Chief Strategy Officer – Gameset

Ostatnie wydarzenie tegorocznej edycji Polzak Marketing 2021, poświęcone produkcji TV, odbędzie się 23 czerwca, w godz. 15:00 – 16:30 w formule online. Będzie o tym, jak w produkcji wspierają nas technologie, kreatywność i relacje? Co pozwoliło utrzymać niemal taką samą aktywność producentów w 2020 roku, co w latach poprzednich? Co się zmieniło, co było inne?

Podczas panelu eksperci będą rozmawiać m.in. o wnioskach z Badania Producentów za rok 2020 – badania, które objęło 23 domy produkcyjne i 920 zrealizowanych produkcji.

Wśród prelegentów znajdą się:
Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR
Kacper Sawicki, Chief Executive Officer – Papaya Films
Szymon Gruszecki, CEO / Co-Owner – Graffiti Films
Magdalena Olak, Partner & Managing Director – OTO Film

Rejestracja na wydarzenia ->TUTAJ.