Logo

Marketing MIX

Olimp Sport Nutrition ufunduje wyjazd do kraju Mistrzów Europy

Konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka do kraju Mistrzów Europy to główny, choć nie jedyny, element działań, które przygotowała marka Olimp Sport Nutrition z okazji Euro 2020.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zrobić zakupy w sklepie internetowym Olimp Sport Nutrition lub w Olimp Store za minimum 100 zł, a następnie wskazać i uzasadnić w ankiecie drużynę, która zdobędzie tytuł Mistrza Europy. Główna nagroda dla osoby, która poprawnie wskaże zwycięzcę zawodów, to wycieczka dla dwóch osób do kraju Mistrza Europy. Nagroda gwarantowana to jednorazowy kod rabatowy na kolejne zakupy. Na biorących udział w zabawie czeka także dziesięć replik oficjalnych piłek Mistrzostw Europy.

Do zabawy można dołączyć na każdym etapie turnieju, a także wielokrotnie w trakcie jego trwania. Szansę gry otwiera każdy zakup od 100 zł w niemal czterdziestu Olimp Store oraz w sklepie online -> TUTAJ.

Konkurs jest realizowany w Polsce, a także w Niemczech oraz Francji.

Komu kibicuje Olimp Sport Nutrition?

W zespole ambasadorskim Olimp Sport Nutrition jest ponad 100 sportowców z różnych zakątków świata. Wielu z nich aktywnie kibicuje swoim reprezentacjom.

Sportowym emocjom dają się ponieść także polscy lekkoatleci: Piotr Lisek, Ewa Swoboda, Iga Baumgart-Witan oraz Karolina Kołeczek.

Zestaw wsparcia dla kibiców

Przed każdym meczem reprezentacji Polski na Facebook Olimp Sport Nutrition do wygrania będzie zestaw suplementów dla kibiców. Wystarczy być pierwszą osobą, która poprawnie wytypuje wynik spotkania.

Podczas trwania turnieju komunikacja marki będzie koncentrować się wokół wydarzeń na boisku. Dotyczy to również komunikatów sprzedażowych, jak np. „11” Olimp Sport Nutrition.

Kampania została przygotowana in house, przy wsparciu na stałe współpracujących agencji.