Logo

Event MIX

Golden Arrow 2021 rozdane

24 czerwca br. odbyła się 16. edycja konkursu Golden Arrow. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe w 2021 r. Nagrody główne odebrało 25 laureatów. Wręczono także 27 wyróżnienia i 2 nagrody specjalne. Grand prix konkursu otrzymał duet Przestrzeń i VMLY&R za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.

Agencje Przestrzeń i VMLY&R to najjaśniejsza gwiazda tegorocznej gali Golden Arrow. Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla Decathlonu i IKEA zdaniem jurorów zasłużyła na grand prix.

– W tym roku jury postanowiło jednogłośnie przyznać grand prix wspólnej kampanii marek Decathlon i IKEA – „Lepszy dom sprawdza się w sporcie”. Kampania podbiła serca jurorów, podobnie jak serca jej odbiorców. Jury doceniło przede wszystkim odwagę obu firm w samej decyzji o współpracy i podejściu do kampanii co-brandowej, w której marki wymieniły się claimami, prowadziły żywy dialog, doskonale wpisały komunikację w kontekst, w jakim znaleźli się odbiorcy i ten trudny dla wszystkich czas okrasiły dozą humoru i zabawy. Warte podkreślenia jest również to, jak kontekst i kampania w naturalny sposób połączyły produkty obu marek. Te wszystkie elementy złożyły się w świetnie współgrającą całość. Kampania jest także bardzo dobrym przykładem współpracy zarówno marketerów, jak i partnerujących im agencjiuzasadnia Marta Strzyżewska, przewodnicząca jury Golden Arrow 2021 oraz dyrektor marketingu i cyfryzacji Aviva.

Jury wręczyło także dwie nagrody specjalne. Pierwszą statuetkę otrzymała agencja Digital Kingdom za „najbardziej ujmującą kreację” w kampanii „Kolorowy wiatr na nowo” dla BBC Studios. Druga nagroda powędrowała do Havas Media Group i – ponownie – do agencji VMLY&R za projekt „Gdzie są nasze Patronki” dla BNP Paribas Polska. Tutaj doceniono „kreatywne i efektywne promowanie różnorodności”.

Nagrody główne #GoldenArrow2021 przyznano aż 27 laureatom. Wśród nagradzanych agencji szczególnie wybijały się: H2H.tech, Isobar Polska, Universal McCann, Live Age, IQ Marketing, Dziadek do Orzechów (wraz z OTO Film),  Wavemaker czy GoldenSubmarine.

Wręczono także 32 wyróżnienia, które otrzymały m.in. Loyalty Point, Publicis Worldwide Polska, Bluecloud Interactive czy OMD.

Pełna lista nagrodzonych jest dostępna TUTAJ.

Agencja Marketing Services i Digital Roku

Podczas gali #GoldenArrow2021 wręczono także nagrody i wyróżnienia dla najlepszych agencji marketing services i digital według „Media Marketing Polska”. Na zlecenie redakcji niezależny instytut badawczy Kantar przebadał ponad 1000 respondentów – klientów rynku agencyjnego w zakresie usług wsparcia sprzedaży, programów lojalnościowych, działań fitmarketingowych i online, którzy wskazali liderów. Na tej podstawie wręczono dwie nagrody główne.

Agencją Marketing Services Roku zostało wielokrotnie nagradzane tego wieczoru H2H.tech. Z kolei statuetkę dla Agencji Digital Roku otrzymało SalesTube.

Wyróżnienia powędrowały do: Loyalty Point, Smolar, Unique One (w kategorii Agencja Marketing Services) oraz AdCookie, Crafton, Content House (kategoria Agencja Digital).