Marketing MIX Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Tripadvisor na 10 rynkach europejskich, w tym w...

Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Tripadvisor na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce

219
0

Httpool została wyłącznym partnerem serwisu Tripadvisor – największej na świecie platformy podróżniczej, notowanej na NASDAQ – w zakresie sprzedaży reklam na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce.

– Partnerstwo Httpool z Tripadvisor otwiera nowe możliwości dla reklamodawców w Polsce, jak i na dziewięciu innych europejskich rynkach: w Austrii, Czechach, Danii, Finlandii, Grecji, Norwegii, Rosji, Szwecji i Szwajcarii. Szczególnie dotyczy to firm z branży turystycznej i „okołoturystycznej”, ale  oczywiście nie tylko ich. Na rynku Polskim jesteśmy partnerem sześciu platform społecznościowych: Twitter, LinkedIn, Snapchat, Spotify, TikTok i Brainly; możliwość wpółpracy i reprezentowania Tripadvisor poszerza nasze portfolio o kolejny bardzo ciekawy kanał do realizacji strategii naszych klientów  – mówi Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Tripadvisor – najpopularniejsza platforma dla podróżujących po świecie – oferuje marketerom najwyższy poziom brand safety i szeroką paletę formatów reklamowych, które pozwalają maksymalnie nieinwazyjnie i kontekstowo prowadzić komunikację marketingową, szczególnie brandom działającym w obszarach takich jak: lotnictwo, hotelarstwo, telekomunikacja, finanse, motoryzacja, ale również oferujących produkty konsumenckie etc.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy udostępnić bardzo ciekawą ofertę platformy Tripadvisor reklamodawcom na  rynkach europejskich – mówi Aljoša Jenko, dyrektor generalny Httpool – To ważne wydarzenie, szczególnie w kontekście obecnej sytuacji na świecie. Branża turystyczna stoi przed bezprecedensowymi wyzwaniami, a nasza oferta może być częścią palety rozwiązań pomagających firmom odnosić biznesowe sukcesy w tych niełatwych czasach.

– Tripadvisor odegrał kluczową rolę w działaniach komunikacyjnych wielu marek z branży turystycznej i jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy rozszerzyć nasze usługi reklamowe na 10 rynków europejskich, we współpracy z Httpool – powiedziała Christine Maguire, Wiceprezes i Dyrektor Generalna działu Global Media w Tripadvisor – Podróżnicy korzystający z platformy Tripadvisor to tak naprawdę najbardziej zaangażowani i wartościowi konsumenci, a więc i najbardziej poszukiwana przez marketerów grupa docelowa. Nasze partnerstwo z Httpool pozwoli lepiej komunikować się międzynarodowym markom z potencjalnymi klientami w Europie i Rosji.

Równolegle z powierzeniem 10 rynków europejskich firmie Httpool, dwa inne rynki – włoski i hiszpański – powierzone zostały firmie IMS, również należącej do holdingu Aleph.

Httpool to największy na świecie globalny partner reklamowy czołowych platform społecznościowych. Firma wchodzi w skład Aleph Holding, działając na ponad 70 rynkach na całym świecie. Jest przedstawicielem reklamowym największych platform społecznościowych, wśród których są m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Snapchat czy Spotify. Httpool ma też w swoim portfolio autorską technologię Wise.Blue – bardzo popularne narzędzie do skutecznej reklamy na Twitterze (także oficjalny partner API Twittera), używane przez największych reklamodawców na całym świecie.

Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, jednak strategicznie i długofalowo celem firmy jest budowanie silnych zespołów lokalnych, współpracujących z reklamodawcami i firmami „w terenie”. Lokalne i regionalne biura Httpool znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W 2020 roku Httpool obchodził 20-lecie działalności.

Tripadvisor

Tripadvisor, największa na świecie platforma podróżnicza (globalny numer 1 w kategorii „Travel and Tourism”, źródło – Similar Web, lipiec 2021: https://www.similarweb.com/website/tripadvisor.com/) pomaga co miesiąc setkom milionów ludzi stawać się lepszymi podróżnikami – od planowania, przez rezerwację, po wyjazd i czas podróży. Podróżni z całego świata korzystają ze strony i aplikacji Tripadvisor, aby dowiedzieć się, gdzie się zatrzymać, co robić i gdzie zjeść na podstawie wskazówek osób, które były tam wcześniej. Dzięki ponad 887 milionom recenzji i opiniom prawie 8 milionów firm podróżni zwracają się do strony Tripadvisor, aby znaleźć oferty zakwaterowania, zarezerwować atrakcje, zarezerwować stolik w restauracjach i odkryć wspaniałe atrakcje w pobliżu miejsca swojego pobytu. Tripadvisor dostępny jest na 43 rynkach i w 22 językach.