Event MIX Mercedes-Benz CLA 200 Shooting Brake i inne wyjątkowe nagrody do zdobycia w...

Mercedes-Benz CLA 200 Shooting Brake i inne wyjątkowe nagrody do zdobycia w turnieju WCGC Poland 2021. Zapisy trwają!

192
0

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake za Hole in One, weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla
2 osób, roczne członkostwo w Sobienie Golf & Country Club, atrakcje od marki Johnnie Walker, sportowe niespodzianki od Legia Tenis & Golf, voucher na produkty Callaway i Odyssey od Bunkier Store, ładowarki indukcyjne od Woodstories oraz nagroda główna – w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC w Cascais w Portugalii w listopadzie 2021 to kilka powodów, dla których warto wziąć udział w polskich rozgrywkach największego światowego korporacyjnego turnieju golfowego – World Golf Corporate Challenge 2021. Zapisy trwają! Turniej już 12 września na polu Sobienie Królewskie Golf & Country Club. 

Mercedes-Benz CLA 200 Shooting Brake to nagroda za Hole in One od Auto Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Auto Idea to stały partner iWCGC Poland już od 7 lat. Tegoroczna nagroda za Hole in One to najlepsza kombinacja: sportowy i praktyczny, inteligentny i stylowy samochód, wyposażony w technologię MBUX, system obsługi głosowej LINGUATRONIC oraz User Action Prediction dla jeszcze większego komfortu użytkowania. Bezpieczeństwo jazdy wspierają m.in. system PRE-SAFE®, reflektory MULTIBEAM LED czy aktywny asystent układu hamulcowego. Wszystko to w jednym stylowym aucie do wygrania na dołku #4.

Na pozostałych dołkach uczestnicy WCGC Poland 2021 mogą spodziewać się kolejnych wyjątkowych nagród: voucherów na kije Callaway i Odyssey od Bunkier Store, wygodnych i eleganckich ładowarek indukcyjnych od Woodstories oraz rocznego członkostwa w Klubie Sobienie Królewskie Golf&CC czy weekendowego pobytu dla 2 osób w Hotelu Sobienie Królewskie.

W tym roku wśród partnerów WCGC Poland debiutuje marka Johnnie Walker. Nie ma drugiej whisky, która kojarzyłaby się ze Szkocją równie mocno jak Johnnie Walker. Ten doskonały blend zachwyca nabywców z całego świata już od ponad 200 lat. W tym czasie liczne warianty Johnniego Walkera były tworzone i stale udoskonalane przez 6 pokoleń blenderów. Do dzisiaj nad jego jakością czuwa 12 adeptów tej wymagającej sztuki, dzięki czemu możemy cieszyć się jego smakiem i aromatem praktycznie w każdym miejscu na świecie! Johnnie Walker zadba także o niespodzianki i nagrody dla uczestników WCGC Poland 2021.

Kolejny nowy partner turnieju to Legia Tenis & Golf. To miejsce i społeczność, gdzie każdy znajdzie zarówno możliwość podniesienia swoich umiejętności tenisowych na każdym szczeblu i w każdym wieku, jak i okazję do miłego spędzenia czasu w gronie przyjaciół lub rodziny. Kompleks sportowy przy Myśliwieckiej to historyczne miejsce dla polskiego tenisa (od 1923 roku) i ważny element całej infrastruktury Legii Warszawy. Już niedługo działalność Legia Tenis & Golf poszerzy się o segment dla sympatyków gry w golfa, którym to będziemy w stanie zaoferować możliwość skorzystania z multimedialnych / cyfrowych symulatorów, a tymczasem Legia Tenis & Golf przygotowuje nagrody i atrakcje dla graczy biorących udział w rozgrywkach WCGC Poland.

Drużyna, która wygra VII edycję World Corporate Golf Challenge Poland, reprezentować będzie Polskę i swoją firmę na światowych finałach WCGC, które odbędą się w dniach 1-5 listopada 2021 r. w Cascais w Portugalii na jednym z najpiękniejszych pól golfowych świata – Oitavos Dunes. W ramach finałowego pakietu gracze otrzymają awans do międzynarodowych rozgrywek, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Podczas trwającego kilka dni finału World Corporate Golf Challenge gracze będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais
i jego okolice.

Warto wspomnieć, że partnerzy turnieju zadbają także o wyjątkowy skład start packów, w których gracze znajdą m.in. koszulki turniejowe ufundowane przez Auto Idea Mercedes-Benz oraz czapki turniejowe wyprodukowane specjalnie na tę okazję przez Headwear Professionals. O wyjątkową atmosferę zadba organizująca turniej od 7 lat agencja Plej wspierana przez Grupę e4e.

Wydarzenie objęły patronatem medialnym redakcje: OOHmagazine, Media i Marketing Polska, MMPOnline oraz MMP24, Think MICE i MeetingPlanner.pl.

Zapisy trwają: TUTAJ.

Więcej informacji o turnieju znajduje się na stronie TUTAJ