Logo

Event MIX

OBUDŹ W SOBIE KREATURĘ! Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2021

Do 14 października 2021 r. twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji #Kreatura2021. W tym roku organizatorzy „otwierają się” także na młodych freelancerów, którzy mogą się zgłosić bezpłatnie pod warunkiem, że mają nie więcej niż 26 lat.

Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

– Wiemy wszyscy, jak wiele zmian przyniosło ostatnie kilkanaście miesięcy. Zmieniły się zwyczaje kupujących, sposoby pracy, spędzania wolnego czasu, relacje między ludźmi, a może nawet wartości, jakimi się kierują konsumenci. Jeszcze bardziej niż dotychczas marketerzy potrzebują kreatywnego i niestandardowego myślenia ze strony agencji. Kreatura – festiwal niezależnej kreacji jest właśnie takim miejscem, w którym szukamy rzeczy wyjątkowych. – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.

Gala wręczenia nagród #Kreatura2021 odbędzie się już 25 listopada 2021.

Formuła wydarzenia zostanie ogłoszona wkrótce.

Kto oceni najbardziej niezależne kreacje w Polsce?

Jak co roku, prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych.

Wśród nich między innymi:

  • Karolina Witecka – przewodnicząca Jury, CEO i co-owner agencji Cut The Mustard;
  • Katarzyna Białasiewicz-Jaczewska – creative director, Unique One;
  • Dorota Bubka – creative director GoldenSubmarine;
  • Tomasz Gębala – creative director & partner, Dziadek do orzechów;
  • Karol Kamas – dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and rewards services;
  • Łukasz Matyla – kierownik komunikacji i CRM, Skoda;
  • Michał Michalik – creative director/CEO Pomarańcza;
  • Paweł Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska;
  • Kacper Wantola – współwłaściciel i producent Graffiti Film;
  • Rafał Lampasiak – strategy director, Mullenlowe Group;
  • Paweł Miziołowski – dyrektor marketingu, Electrolux Polska;
  • Katarzyna Podlaszewska – social media & online marketing manager, H&M;
  • Monika Pruszczyńska – integrated communication director, LiquidThread (Publicis Groupe);
  • Radosław Sączek – creative group head, Tandem Media.

Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura organizowany jest od 1996 r. przez najstarszy ogólnopolski tytuł branżowy „Media Marketing Polska”, wydawnictwo – VFP Communications Ltd. Celem konkursu jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej, m.in. agencji reklamowych full service, sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, BTL oraz interaktywnych, a także domów mediowych, studio filmowych, fotograficznych i graficznych oraz indywidualnych twórców branży marketingowej (freelancerów).

„Media Marketing Polska” to magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

Wydawcą miesięcznika „Media Marketing Polska”, „MMPOnline”, „Handel”, „Handel Extra” i „Food Service”/Ouichef.pl jest VFP Communications LTD (część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group) – jeden z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie; dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media/Agencje, FMCG, HoReCa.  VFP Communications jest też organizatorem branżowych konferencji oraz konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG – Hit Handlu.

Więcej informacji TUTAJ.

Relacje z poprzednich edycji TUTAJ.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.