Logo

Event MIX

POT szuka agencji do zagranicznej kampanii „Poland. More than you expected”

Polska Organizacja Turystyczna wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kompleksową obsługą wizerunkowej kampanii pod hasłem „Poland. More than you expected”. Będzie realizowana na kilku wybranych rynkach zagranicznych.

Celem zaplanowanej przez Polskiej Organizacji Turystycznej kampanii jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich  atrakcji  oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć. Ma zaskoczyć odbiorcę tym, że w Polsce można spotkać atrakcje, które na pierwszy rzut oka mogą kojarzyć się z innymi bardziej znanymi regionami/ krajami świata.

Kampania będzie realizowana w IV kwartale br., najpóźniej do 20 grudnia br. Potrwa ok. czterech tygodni. Działania reklamowe mają obejmować takie rynki, jak Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Francja, Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, USA, Czechy. Mają być realizowane w social mediach (Facebook, Instagram), na portalach horyzontalnych, lifestylowe’ych, podróżniczych oraz na YouTube.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. zaproponowanie wstępnego projektu media planu, przygotowanie materiałów reklamowych, zakup powierzchni reklamowej, realizacja kampanii zgodnie z założonym media planem i budżetem, optymalizacja kampanii. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 7 października.