Logo

Event MIX

Meepla. Nowa platforma do organizacji wydarzeń hybrydowych i online na polskim rynku

Meepla, czyli meeting event experience platform to narzędzie zaprojektowane przez agencję eventową Fabryka Wydarzeń. – W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe oraz problematykę z jaką mierzą się organizatorzy, stworzyliśmy oprogramowanie, które daje wiele możliwości dla firm w zakresie komunikacji z uczestnikiem, live streamingu i sprawnego zarządzania eventem – mówi Mateusz Macyszyn, General Manager agencji.

Proste rozwiązanie dla wydarzeń hybrydowych i online

Platforma oferuje narzędzie do rejestracji z generatorem raportów, dopasowany branding wydarzenia, system powiadomień uczestnika przez sms i mailing, strefę spotkań dla partnerów oraz budowania relacji z kontrahentami lub pracownikami. Meepla to funkcjonalna aplikacja, w której w szybki sposób powstaje spersonalizowany event z możliwością promocji przez dedykowane bannery video, animacje oraz rozbudowany landing page. Użytkownicy otrzymują dostęp do biogramów prelegentów, harmonogramów spotkań, ankiet i interaktywnych materiałów.

System wygodny dla organizatora

Nie musisz poświęcać czasu oraz odpowiadać za wprowadzenie informacji. Zespół odpowiedzialny za Meepla oferuje wdrożenie, administrację oraz projektowanie graficzne elementów w ramach tworzenia personalizowanego eventu w platformie. – Otrzymując kompleksową opiekę, możesz skoncentrować się na własnych zadaniach i relacjach z uczestnikami wydarzenia. W dobie szybkiej transformacji oraz ilości danych, które przetwarzamy codziennie, nie chcemy, by klient korzystający z systemu jeszcze musiał skupiać się na przygotowaniu eventu. Dostaje gotowy produkt, loguje się do panelu, uruchamia transmisję, ma własny branding oraz dopasowane widoki. W kolejnych miesiącach wdrożymy kolejne moduły, aby rozwijać funkcjonalności. Dzisiaj z naszych usług korzystają klienci korporacyjni organizując konferencje, kongresy oraz spotkania wewnątrzfirmowe. Meepla ma rozbudowany system rezerwacji miejsc, generowania pokoi, a jednocześnie jest bardzo prosta. W dodatku platforma ma służyć w przyszłości wydarzeniom stacjonarnym, aby komunikować się z uczestnikami na etapie promocji, relacjonować bieżące zdarzenia, a także w szybki sposób przekazać wiadomość w przypadku zagrożenia – podsumowuje Mateusz Macyszyn.

Koncentracja na przyszłości klienta

Fabryka Wydarzeń to wrocławska agencja 360°, która specjalizuje się w kompleksowej organizacji eventów. Odpowiada za pełną kreację, komunikację oraz zarządzanie projektami metodą organizacji opartej na wiedzy – pracując z klientem, a jednocześnie rozwijając ich doświadczenia związane z event managementem. Celem strategicznym firmy dla każdej współpracy jest dostarczenie klientowi efektywności biznesowej, zgodnie z agencyjnym brand claimem – doświadczenia, emocje, przyszłość. Domeną Fabryki Wydarzeń są eventy employer brandingowe, biznesowe oraz kompleksowe wsparcie w obszarze realizacji digitalowych.

Kreacja już nie wystarczy, rozwijamy nowe kompetencje

– Będziemy skupiać się w kolejnych latach na rozwoju własnych narzędzi. Mamy pomysły na nowe rozwiązania dla branży i dlatego klienci doceniają nasze postępy w transformacji czy ostatnio wprowadzoną platformę Meepla. W efekcie stajemy się wartościowym partnerem w zarządzaniu projektem eventowym oraz budowaniu jego wartości marketingowej. Agencje eventowe obecnie muszą mieć więcej do zaoferowania niż sama kreacja. Powinny posiadać szereg kompetencji, aby w obszarach employer branding, sprzedaży produktów czy promocji marki – zrozumieć potrzeby drugiej strony i móc zaproponować rozwiązania dla klienta, które przyniosą pożądane efekty – podsumowuje Jolanta Kozłowska, Business Development Partner w Fabryce Wydarzeń.

Agencja powstała w 2018 roku. Firma zrealizowała w pierwszych 36 miesiącach ponad 180 eventów stacjonarnych i online m.in. dla Jeronimo Martins, KGHM Polska Miedź SA, Rafako SA, PGS Software, UBS, Rockwool, Capgemini, Oriflame, McCormick oraz Antalis Poland.

Wejdź na meepla.online i poznajmy się lepiej.

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.

Artykuł promocyjny