Logo

Trade marketing

The Lorenz Bahlsen Snack-World nagrodzi autorów najciekawszych ekspozycji dla swoich produktów

Do rywalizacji w konkursie „Create Tomorrow – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” mogą przystąpić studenci kierunków artystycznych, technicznych oraz marketingowych, ale także osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem użytkowym, designem i marketingiem. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek. Zgłoszenia można składać do 10 listopada, a na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości 27 tysięcy złotych.

Projektowanie materiałów typu POS (ang. Point of Sales) na przestrzeni kilku ostatnich lat stało się jeszcze większym wyzwaniem. Nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak kartonowe wieże, listwy przypółkowe i wobblery pełnią kluczową rolę w przyciągnięciu uwagi klientów i komunikacji marki, dlatego tak ważne jest, aby wyróżniały się one na tle innych i oddziaływały na wszystkie zmysły odbiorców.  Ekspozycja musi być wyjątkowa, zwłaszcza ze względu na kompulsywność zakupu słonych przekąsek.

– Konkurs na projektowanie komercyjnych rozwiązań jest według mnie świetnym poligonem myślenia projektowego i okazją do zaprezentowania się młodych osób szerszemu gronu odbiorców, dla których w przyszłości przyjdzie im projektować. Z góry narzucone ramy konkursowe nadal dają pole do progresywnych rozwiązań, które będą brały pod uwagę zarówno cele biznesowe pomysłodawcy, ale również uwzględnią paradygmat zrównoważenia, który powinien stanowić dzisiaj punkt wyjścia do projektowania w ogóle. – mówi Agnieszka Polkowska, członkini jury konkursu.

To właśnie stworzenie nowoczesnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek jest zadaniem stojącym przed uczestnikami konkursu, którego fundatorem nagród jest The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o.. Swój udział można zgłaszać do 10 listopada 2021 roku, za pomocą formularza dostępnego na stronie. W konkursie mogą wziąć udział zarówno osoby indywidualne, jak i maksymalnie trzyosobowe drużyny. Forma projektu jest dowolna. Może być to na przykład makieta, rysunek odręczny lub cyfrowy, ale także bot, film, animacja czy rozwiązanie AR (rozszerzona rzeczywistość). Projekty należy przesłać na adres mailowy konkurs@createtomorrow.pl do 1 grudnia.

– Nie trzeba być profesjonalnym projektantem, aby spróbować swoich sił w konkursie. Zależy nam przede wszystkim na kreatywności i świeżym podejściu do nowoczesnej ekspozycji z wykorzystaniem najnowszych technologii. Zachęcamy także do wzięcia udziału w webinarze, podczas którego wystąpią eksperci, którzy są jednocześnie członkami jury. Odbędzie się on 4 listopada i tego dnia oficjalnie rozpocznie się rywalizacja. Mamy nadzieję, że to wydarzenie będzie inspiracją dla wszystkich uczestników i możliwością na rozwianie wątpliwości dotyczących aspektów technicznych projektu. – komentuje Joanna Gruszczyńska, manager działu Trade Marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.

Na autorów najlepszych projektów czekają: nagroda główna – 10 tys. złotych, trzy wyróżnienia w wysokości 5 tys. złotych oraz 10 nagród w postaci przekąsek o wartości 200 złotych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z ekspertów zarówno zewnętrznych, jak i pracowników firmy Lorenz. Wyniki zostaną ogłoszone 16 grudnia 2021 w formie filmu na stronie głównej konkursu.

Wydarzenie jest objęte patronatem Collegium Da Vinci, zaś partnerem jest Brief.pl.

Regulamin konkursu i wszelkie niezbędne informacje można znaleźć na stronie TUTAJ.