Logo

Event MIX

Zmiany w e-commerce, customer journey i programy lojalnościowe. Shopper Day 2021 już 26 października

Już w najbliższy wtorek odbędzie się kolejna edycja konferencji Shopper Day 2021, której gospodarzami są redakcje magazynów „Media Marketing Polska” oraz „Handel”. Detaliści, marketerzy i badacze poruszą tematy związane m.in. z programami lojalnościowymi, customer journey i ostatnimi zmianami w e-commerce. Wydarzenie odbędzie się w formule ONLINE.

Zaproszeni eksperci to doświadczeni praktycy, którzy opowiedzą między innymi o „dark stores”, specyfice e-commerce w handlu FMCG i nowościach w identyfikacji użytkownika w wyszukiwarkach. Każdy blok tematyczny będzie wzbogacony o praktyczne „case studies” oraz panele dyskusyjne.

Shopper Day prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów. Nie zapomnimy także o ważnym aktualnym temacie, czyli „końcu cookies” i zaprezentujemy różne narzędzia, które są odpowiedzią na to wyzwaniemówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”.

Shopper Day to wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą odnieść sukces w nowoczesnym środowisku retailowym, zrozumieć konsumenta i zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami i technologiami. Wiedzę i inspirację znajdą tu marketerzy, retailerzy, domy mediowe, dostawcy rozwiązań e-commerce, agencje digital czy wydawcy internetowi.

Jako keynote speaker wystąpi najbardziej uznany na rynku specjalista od budowania lojalności – Adam Nowak, global loyalty leader w IKEA, autor sukcesu programu IKEA Family na wielu rynkach. Wśród prelegentów zobaczymy m.in. Urszulę Wiszowatą (Zalando SE), Carlosa A. Silvána, (Glovo Polska), Jakuba Jurkowskiego (JOKR) czy Jacka Celińskiego (Havas Media Group).

Na konferencji Shopper Day 2021 będziemy mówić o konsumencie i o tym, jak budować jego lojalność. Będzie też o kolejnych fintechach i gigantach na rynku e-handlu. To wszystko już 26 października – zapraszamy serdecznie! Będzie się działo, będzie inspirująco i praktycznie! – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu „Handel”.

Bilety i program spotkania: www.shopperday.pl

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.