Już w najbliższy wtorek odbędzie się kolejna edycja konferencji Shopper Day 2021, której gospodarzami są redakcje magazynów „Media Marketing Polska” oraz „Handel”. Detaliści, marketerzy i badacze poruszą tematy związane m.in. z programami lojalnościowymi, customer journey i ostatnimi zmianami w e-commerce. Wydarzenie odbędzie się w formule ONLINE.
Zaproszeni eksperci to doświadczeni praktycy, którzy opowiedzą między innymi o „dark stores”, specyfice e-commerce w handlu FMCG i nowościach w identyfikacji użytkownika w wyszukiwarkach. Każdy blok tematyczny będzie wzbogacony o praktyczne „case studies” oraz panele dyskusyjne.
– Shopper Day prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów. Nie zapomnimy także o ważnym aktualnym temacie, czyli „końcu cookies” i zaprezentujemy różne narzędzia, które są odpowiedzią na to wyzwanie – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”.
Shopper Day to wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą odnieść sukces w nowoczesnym środowisku retailowym, zrozumieć konsumenta i zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami i technologiami. Wiedzę i inspirację znajdą tu marketerzy, retailerzy, domy mediowe, dostawcy rozwiązań e-commerce, agencje digital czy wydawcy internetowi.
Jako keynote speaker wystąpi najbardziej uznany na rynku specjalista od budowania lojalności – Adam Nowak, global loyalty leader w IKEA, autor sukcesu programu IKEA Family na wielu rynkach. Wśród prelegentów zobaczymy m.in. Urszulę Wiszowatą (Zalando SE), Carlosa A. Silvána, (Glovo Polska), Jakuba Jurkowskiego (JOKR) czy Jacka Celińskiego (Havas Media Group).
– Na konferencji Shopper Day 2021 będziemy mówić o konsumencie i o tym, jak budować jego lojalność. Będzie też o kolejnych fintechach i gigantach na rynku e-handlu. To wszystko już 26 października – zapraszamy serdecznie! Będzie się działo, będzie inspirująco i praktycznie! – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu „Handel”.
Bilety i program spotkania: www.shopperday.pl
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.