Jet Line został członkiem IAB Polska, branżowej organizacji wspierającej uczestników rynku komunikacji interaktywnej.
– Klienci – marketerzy i mediowcy wyraźnie sygnalizują potrzebę wdrażania standardów branżowych dla digital out of home oraz edukację rynku. Dołączyliśmy do IAB Polska i planujemy aktywne działanie w organizującej się grupie roboczej Digital Out Of Home. Uważamy je za właściwe miejsce do współpracy z innymi firmami z branży out of home i digital out of home, wymiany doświadczeń, do edukacji, do odpowiedzialnego rozwoju rynku i promocji tego kanału komunikacji – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.
Jet Line od blisko 30 lat zajmuje się komunikacją w przestrzeni, wspiera w opowiadaniu historii marek w adekwatny sposób, czyli coraz częściej cyfrowy. Oferuje przestrzeń digital out of home: platformę MyLED i sieć ekranów MORE w największych miastach w Polsce. Inwestuje w technologie wspierające sprzedaż, automatyzację procesów zakupowych i planowania kampanii oraz badania widowni nośników digital out of home w czasie rzeczywistym.
Interactive Advertising Bureau (IAB) powstała w 1996 r. w USA. W Polsce działa od 2000 r., zrzesza firmy i instytucje rynku interaktywnego, a poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i prawne wspiera ich działalność.