Logo

Marketing MIX

Tyski pociąg ponad przedziałami wkrótce wyruszy w Polskę

Tyski pociąg ponad przedziałami wyjedzie na tory już 4 grudnia. Marka zaprezentowała wizualizację składu. Pociąg ze specjalnym wagonem barowym zabierze ze sobą zwycięzców konkursu, który trwa do 31 listopada.

Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. Teraz marka Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do spotkań ponad podziałami. W pociągu będą mogli przejść na Ty zwycięzcy konkursu, w którym oprócz nagród pieniężnych do wygrania jest ograniczona liczba biletów.

Akcja cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów. Efekty widać we wzroście sprzedaży: według danych wewnętrznych KP sprzedaż Tyskiego w dwóch pierwszych tygodniach listopada wzrosła o 30% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Szczyt zainteresowania promocją przypadnie na weekend mikołajkowy, kiedy to Tyski pociąg wyjedzie w Polskę.

W pociągu Tyskiego ponad przedziałami będą mogli spotkać się zwycięzcy konkursu przeprowadzonego na stronie marki. Tyskie przygotowało na tą okazję specjalny wagon barowy do przejścia na Ty i rozmów w świątecznej atmosferze.

Za przygotowanie pociągu oraz koordynację jego trasy odpowiada The Production.

Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Karolinę Lewicką i Tomka Kapuścińskiego) za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, a za postprodukcję studio Televisor. Za realizację kampanii online odpowiadają agencje: Gong i Huta 19 im. Joachima Fersengelda, która jest także odpowiedzialna za działania PR. Organizacją konkursu zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.