Enea planuje wybór maksymalnie 3 firm z którymi będzie współpracować 2 lata. Szuka w przetargu agencji, które będą ją wspierać w zakresie marketingu sponsoringowego i w działaniach eventowych.
Przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych w zakresie promocji marki Enea, promocji ofert produktowych, komunikacji marki, działań PR, realizacji działań promocyjnych podczas wydarzeń sponsorowanych przez Enea, organizacji konferencji i spotkań dla klientów biznesowych.
W ramach świadczonej obsługi kompleksowej w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych wybrane agencje będą wykonywać usługi dostosowane do aktualnie prowadzonych przez spółkę działań i kampanii.
Będą odpowiadać m.in. za przygotowywanie koncepcji, organizację i kompleksową realizację eventów skierowanych do klientów z segmentu B2C i B2B, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Zajmą się również wsparciem realizacji działań spółki z obszaru sponsoringu, promocji marki, CSR itp.
Łączny budżet tych kontraktów nie może przekroczyć kwoty 10,07 mln zł netto (bez VAT). Wybrane agencje będą pracować dla Enea przez 2 lata. Przetarg trwa do 22 grudnia KLIKNIJ.
Spółka jest także w trakcie przetargu na obsługę reklamową KLIKNIJ.