Logo

Marketing MIX

Burger King reklamuje McDonald’s. Wszystko w szczytnym celu

Na swoich mediach społecznościowych Burger King zachęca, by w weekend kupić frytki w McDonald’s. To wszystko w imię hasła „pomóż nam pomagać”! 

W najbliższą sobotę, za każdą sprzedaną porcję frytek, McDonald’s przekaże 1 zł na rzecz Fundacja Ronalda McDonalda. To szczytny cel, do którego swoją cegiełkę chce dołożyć Burger King.

Jak czytamy na profilu marki, „(…)chcemy, żeby sprzedali ich (frytek – przyp.red.) jak najwięcej! 11 grudnia przynieście swoje frytki z Maka razem z paragonem do Burger King, żeby otrzymać od nas WHOPPERA JR. GRATIS. Pomóżcie nam pomóc”.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Burger King Polska (@burgerkingpolska)

Tą akcją Burger King wspiera zaplanowane na 11-12 grudnia działania konkurenta, podczas których część dochodu ze sprzedaży frytek McDonald’s trafi na rzecz  Domów Ronalda McDonalda – miejsc gdzie rodzice mogą być przy swoich dzieciach i wspierać je, gdy te zmagają się z chorobą. Złotówka z każdej sprzedanej porcji frytek zasila inicjatywę „McHappy Day”.