Logo

Marketing MIX

Pomnik Ludzkości stanął w Końcu Świata, Ludzkości Która Nie Patrzyła w Górę

Pomnik Ludzkości stanął w Końcu Świata , Która Nie Patrzyła w Górę

Netflix w ramach promocji najnowszego filmu Adama McKaya Nie patrz w górę postawił w małej miejscowości Koniec Świata pomnik Pamięci Ludzkości, Która Nie Patrzyła W Górę. Monument przedstawiający meteoryt jest największym monolitem chromowanym natryskowo w Polsce. 

Pomnik waży 1700 kilogramów, ma 4 metry wysokości, przedstawia meteoryt i nawiązuje tym samym do ogromnego zagrożenia przedstawionego w filmie Nie patrz w górę.

Dla wszystkich odwiedzających Koniec Świata aby zobaczyć pomnik ludzkości, Netflix przygotował również dodatkową niespodziankę: wystarczy, że w Urzędzie Gminy Kraszewice poda się specjalne hasło „Ja w sprawie końca świata”, dzięki czemu każdy odwiedzający otrzyma komplet pamiątek przygotowanych z okazji końca świata. Gadżety dostępne są do wyczerpania zapasów. Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek-piątek 8:00-16:00.

Za przygotowanie konceptu aktywacji w Końcu Świata odpowiada Agencja Ogilvy. Kampanię realizują również agencje MSL, K2 Create oraz dom mediowy Wavemaker.

Koniec Świata to mała miejscowość w województwie wielkopolskim położona blisko Łodzi, Poznania i Wrocławia. Koniec Świata jest oficjalnie zamieszkany przez 16 osób – sympatyczną lokalną społeczność, która żyje w okolicznej wsi.

Więcej o marketingu przeczytasz TUTAJ