Trade marketing Podsumowanie najciekawszych ubiegłorocznych kampanii reklamowych w sklepie

Podsumowanie najciekawszych ubiegłorocznych kampanii reklamowych w sklepie

0

Inspiracje od in-Store Media Polska na przykładzie kampanii realizowanych w sklepach sieci Carrefour Polska.

– W ubiegłym roku zrealizowaliśmy po raz pierwszy kilka kampanii w sklepie, w których okleiliśmy lodówki, wcześniej uważane za dość niewdzięczny nośnik reklamowy. Obserwujemy, że Klienci obok klasycznych, dobrze działających nośników reklamowych, coraz odważniej sięgają po niestandardowe rozwiązania, ponieważ szukają jak najlepszego wyróżnika w sklepie. Można to zrobić nawet przy relatywnie niewielkim budżecie – mówi Bartosz Domaradzki z in-Store Media Polska. – Tworząc kanały komunikacji obejmujące wielokanałową ścieżkę zakupową Shoppera w sklepie staramy się proponować rozwiązania, które rzeczywiście przyciągną go do półki. Widzimy, że bardzo dużym powodzeniem cieszyły się również podświetlenia typu LED – które można powiedzieć stały się w tej chwili już standardem w Polsce. Podświetlenia wykonujemy z wysokiej jakości materiałach, dzięki temu wyglądają naprawdę spektakularnie – dodaje Domaradzki.

Pośród wyróżnionych przez in-Store Media nośników reklamowych znalazły się również te, które „wychodzą”  z półki, a produkt jest zamknięty w mini gablotce niczym dzieło sztuki. Coraz popularniejsze są również obrotowe, mieniące się elementy.

– Brama do kategorii, wielkoformatowa naklejka podłogowa czy bramki na wejściu do sklepu pozwalają nawigować Shoppera do półki – i tworzyć doświadczenie z marką, które dziś często rozpoczyna się w online, a  dopełnia się właśnie przy półce. – dodaje Domaradzki.  – Dlatego tak ważne dla nas jest, aby to doświadczenie oddawało dokładnie charakter marki i było zgodne z panującymi obecnie trendami.

Kampania reklamowa marki Frosta – naklejki na lodówce i naklejka podłogowa.

Totem Lorenz Crunchips zapraszający do alei.

Podświetlenie listwy przy półce, stopperów oraz lodówki dla Red Bull.

Wielkoformatowa naklejka podłogowa Martini.

Podświetlany ekspozytor przy półce Grant’s.

Naklejka na lodówkę i naklejka podłogowa Haagen – Dazs

Alarm Media dla Red Bull.

Stopper Soda Stream.

Naklejki podłogowe prowadzące do półki Soda Stream.

Brama do kategorii Johnnie Walker.

Źródło: in-Store Media Polska

#Shopper Marketing #Inspiracje od in-Store Media Polska