Trade marketing The Macallan z ekskluzywną linią materiałów POS | Sebastian Kopeć, United Beverages

The Macallan z ekskluzywną linią materiałów POS | Sebastian Kopeć, United Beverages

0

O rozwoju dóbr luksusowych i odpowiednim ich wyeksponowaniu rozmawia Paulina Barry z ATS Display z Sebastianem Kopciem, Senior Group Brand Managerem z United Beverages.

W 2021 wprowadziliście Państwo na rynek całą linię materiałów POS promujących markę The Macallan. W skład tej linii weszły: stand, ekspozytor na butelki, kolumna ekspozycyjna oraz wózek barmański. Co zadecydowało o wyborze tych konkretnych formatów materiałów POS?

Rozwój rynku dóbr luksusowych wymaga kontaktu z konsumentem na najwyższym poziomie. Ekspozycja w selektywnie dobranych punktach specjalistycznych, gastronomicznych czy podczas eventów jest jednym z elementów budowy prestiżowych marek. Spójna i jakościowa komunikacja w ramach jednej linii materiałów buduje markę w miejscu sprzedaży.

Zwieńczeniem ubiegłorocznej współpracy między The Macallan, a ATS Display był Festiwal Whisky. Podczas tego eventu marka prezentowała się w oprawie pełnowymiarowej zabudowy barowej w uzupełnieniu o wszystkie pozostałe przygotowane wcześniej materiały POS. Czy w Państwa odczuciu nowa odsłona marki została pozytywnie odebrana przez konsumentów?

Prestiżowe marki w kontakcie z konsumentem ostatecznym powinny zachować swoją komunikację wizualną. The Macallan jako marka łączy w sobie klasyczne przywiązanie do tradycji i jakości z innowacyjnym podejściem do kreacji naszych produktów. Te elementy zostały również oddane w naszej strefie, a konsumenci potwierdzili że jest to dobra droga.

Jakie macie Państwo plany na 2022 rok? Czy kompleksowy format działań w zakresie materiałów POS się sprawdził? Czy w tym roku także planujecie Państwo w ten sposób prezentować swoje marki?

Aktywności, jakie miały miejsce w roku 2021, były wstępem do tego co planujemy w tym i kolejnych latach. Co za tym idzie będziemy wdrażali nowe projekty w zakresie widoczności marki i jakościowego kontaktu z konsumentem.

Sebastian Kopeć, Senior Group Brand Manager, United Beverages
Profesjonalista z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży alkoholi i win premium ze sprawdzonymi wynikami biznesowymi. Skuteczny twórca marek premium na rynkach wschodzących z silnym naciskiem na zdrową strategię budowania wartości marki. Silna osoba zorientowana na klienta i konsumenta, skoncentrowana na unikalnych i innowacyjnych rozwiązaniach angażujących trzon Grupy Docelowej. Otwarty w tworzeniu i doskonaleniu jako lider i wykonawca zmian z motywacją komercyjną i międzywydziałowym nastawieniem.

Rozmawiała Paulina Barry

– ATS Display to firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży materiałów POS. Specjalizujemy się w kreacji oraz produkcji permanentnych rozwiązań POS, które mają za zadanie aktywować sprzedaż produktów klienta. Zapewniamy szerokie i kompleksowe wsparcie różnorodnych kampanii marketingowych oferując innowacyjne projekty standów, ekspozytorów POS i materiałów wspierających HoReCa – mówi Paulina Barry Channel Marketing Specialist w Ats Display.