Logo

Trade marketingTylko w OOH magazine

The Macallan z ekskluzywną linią materiałów POS | Sebastian Kopeć, United Beverages

O rozwoju dóbr luksusowych i odpowiednim ich wyeksponowaniu rozmawia Paulina Barry z ATS Display z Sebastianem Kopciem, Senior Group Brand Managerem z United Beverages.

W 2021 wprowadziliście Państwo na rynek całą linię materiałów POS promujących markę The Macallan. W skład tej linii weszły: stand, ekspozytor na butelki, kolumna ekspozycyjna oraz wózek barmański. Co zadecydowało o wyborze tych konkretnych formatów materiałów POS?

Rozwój rynku dóbr luksusowych wymaga kontaktu z konsumentem na najwyższym poziomie. Ekspozycja w selektywnie dobranych punktach specjalistycznych, gastronomicznych czy podczas eventów jest jednym z elementów budowy prestiżowych marek. Spójna i jakościowa komunikacja w ramach jednej linii materiałów buduje markę w miejscu sprzedaży.

Zwieńczeniem ubiegłorocznej współpracy między The Macallan, a ATS Display był Festiwal Whisky. Podczas tego eventu marka prezentowała się w oprawie pełnowymiarowej zabudowy barowej w uzupełnieniu o wszystkie pozostałe przygotowane wcześniej materiały POS. Czy w Państwa odczuciu nowa odsłona marki została pozytywnie odebrana przez konsumentów?

Prestiżowe marki w kontakcie z konsumentem ostatecznym powinny zachować swoją komunikację wizualną. The Macallan jako marka łączy w sobie klasyczne przywiązanie do tradycji i jakości z innowacyjnym podejściem do kreacji naszych produktów. Te elementy zostały również oddane w naszej strefie, a konsumenci potwierdzili że jest to dobra droga.

Jakie macie Państwo plany na 2022 rok? Czy kompleksowy format działań w zakresie materiałów POS się sprawdził? Czy w tym roku także planujecie Państwo w ten sposób prezentować swoje marki?

Aktywności, jakie miały miejsce w roku 2021, były wstępem do tego co planujemy w tym i kolejnych latach. Co za tym idzie będziemy wdrażali nowe projekty w zakresie widoczności marki i jakościowego kontaktu z konsumentem.

The Macallan, POS, Sebastian Kopeć, United Beverages

The Macallan, POS, Sebastian Kopeć, United Beverages

The Macallan, POS, Sebastian Kopeć, United Beverages

Sebastian Kopeć, United BeveragesSebastian Kopeć, Senior Group Brand Manager, United Beverages

Profesjonalista z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży alkoholi i win premium ze sprawdzonymi wynikami biznesowymi. Skuteczny twórca marek premium na rynkach wschodzących z silnym naciskiem na zdrową strategię budowania wartości marki. Silna osoba zorientowana na klienta i konsumenta, skoncentrowana na unikalnych i innowacyjnych rozwiązaniach angażujących trzon Grupy Docelowej. Otwarty w tworzeniu i doskonaleniu jako lider i wykonawca zmian z motywacją komercyjną i międzywydziałowym nastawieniem.

Rozmawiała Paulina Barry

Paulina Barry Channel Marketing Specialist w Ats Display– ATS Display to firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży materiałów POS. Specjalizujemy się w kreacji oraz produkcji permanentnych rozwiązań POS, które mają za zadanie aktywować sprzedaż produktów klienta. Zapewniamy szerokie i kompleksowe wsparcie różnorodnych kampanii marketingowych oferując innowacyjne projekty standów, ekspozytorów POS i materiałów wspierających HoReCa – mówi Paulina Barry Channel Marketing Specialist w Ats Display.

 


 

Więcej materiałów znajdziesz TUTAJ.

Inspiracji szukaj podczas Festiwalu Marketingu.