Grono wystawców Festiwalu Marketingu stale się powiększa, kolejne firmy dołączają do tych największych w drugiej połowie roku targów reklamy i poligrafii. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 150 firm, a organizator właśnie poinformował o tym, że targi odbędą się na dwóch halach centrum wystawienniczego EXPO XXI Warszawa.
Z niecierpliwością na zaprezentowanie swojej oferty we wrześniu tego roku czekają już stali bywalcy tej imprezy. – Kolejny Festiwal Marketingu to wydarzenie, w którym chętnie weźmiemy udział. Jak każdego roku zaprezentujemy nowości i zaskoczymy naszych klientów niespodzianką. Cieszymy się, iż Festiwal Marketingu jest sercem naszej branży. To skuteczne i owocne narzędzie komunikacji marketingowej i biznesowej. Po każdej edycji targów wracamy w pełni naładowani optymizmem, świeżą dawką energii i dynamicznie wracamy do pracy. Pełni zapału jesteśmy gotowi sprostać nowym oczekiwaniom klientów. Mamy nadzieję, że nadchodząca edycja Festiwalu będzie równie korzystna i obiecująca jak ostatnia – mówi Monika Lewandowska z firmy Antyhacker.
Datę w kalendarzu zapisała też już firma badge4u, w targach upatrując tak wyczekiwanego powrotu do sytuacji sprzed pandemii. – Bardzo powoli wracamy do normalności. O ile obroty firmy zbliżają się do tych sprzed pandemii, to odwoływania i przenoszenia terminów kolejnych targów, końca nie widać. No, ale jesień będzie nasza i na Festiwalu Marketingu 2022 spotkamy się w komplecie! Przygotowania do targów idą pełną parą, szykujemy kilka nowych produktów, głównie w wersji eco. Bardzo liczę na spotkanie oko w oko z klientami, na dyskusję o tym, jak sobie radzić w tej trudnej ekonomicznie sytuacji, a przede wszystkim – na cudowną targową atmosferę Festiwalu Marketingu. To będzie znowu sukces – mówi Wojtek Pawłowski, z firmy badge4u.
Targi budzą zainteresowanie nowych firm, które z niecierpliwością oczekują swojej pierwszej edycji. Wśród wystawców, którzy debiutują na targach znajduje się firma Nanushki, producent skarpetek Premium. – Jesteśmy bardzo podekscytowani udziałem w Festiwalu Marketingu. To będzie nasz absolutny debiut w roli wystawcy. Zawsze mamy głowy pełne pomysłów i z pewnością wyjątkowo przedstawimy naszą ofertę. Zaprezentujemy nasze nowe wzory, nad którymi pracujemy, a także pokażemy dotychczasowe realizacje, które wykonywaliśmy dla największych i tych trochę mniejszych firm w kraju. O samym Festiwalu słyszałem same dobre rzeczy, stąd decyzja o naszym udziale. Wiem, że na targach można przeprowadzić ciekawe rozmowy, wymienić się doświadczeniami z ludźmi z różnych branż, a przede wszystkim poznać wyjątkowych ludzi. Do zobaczenia na targach – mówi Tomasz Bukowski, właściciel firmy Nanushki.
Jesteś zainteresowany stoiskiem podczas Festiwalu Marketingu 2022? Napisz: monika@oohmagazine.pl
Więcej o wydarzeniach znajdziesz TUTAJ.