Pojawiły się w tym czasie również wydarzenia hybrydowe, które z całą pewnością zostaną z nami na dłużej. W rozmowach z Organizatorami Konferencji słyszymy, że często dają Uczestnikom decyzyjność w wyborze spotkania pomiędzy stacjonarnym a wersji hybrydowej czy mobilnej.
Obserwujemy zdecydowaną większość Uczestników, która poprzez ograniczenia w poprzednich miesiącach, zdecydowanie chce spotkać się bezpośrednio ze współpracownikami. Uczestnicy sami podkreślają często, że z większością współpracowników nie spotkali się osobiście przez prawie 2 lata.
Ilość zapytań i zainteresowanie organizacją konferencji w roku 2022 pozwala nam patrzeć z nadzieją na nadchodzące miesiące. Każdego dnia dostajemy kilkanaście zapytań na organizację spotkań w formule stacjonarnej, co szczególnie nas cieszy.
Wydarzenia, które udało nam się zrealizować w 2021 roku pozwoliły nam na wyeliminowanie chorób wieku dziecięcego, które w Hotelu dysponującym prawie 500 pokojami w standardzie 5* są nieuniknione. Każdego dnia pracujemy nad udoskonaleniem świadczonych przez nas usług. Rozbudowujemy nasz zespół również o osoby zajmujące się aktywnym pozyskiwaniem Klientów, co jeszcze kilka miesięcy temu było nie do pomyślenia.
Obserwujemy tendencję do organizacji spotkań w trochę innej formule, gdzie brana jest pod uwagę rejonizacja pracowników z danych firm, co przekłada się na większą liczbę realizacji, ale dla mniejszej liczby Gości. To, według mnie, będzie kluczowe dla roku 2022.
Założenia budżetowe, które chcemy zrealizować w segmencie MICE w 2022 roku są bardzo ambitne, ale jestem przekonany, że zespół doświadczonych Sprzedawców MICE, bez problemu sprosta zadaniu.
Bardzo istotnym elementem, na który kładziemy nacisk jest zapewnienie stabilnej sytuacji zatrudnienia w działach operacyjnych, ponieważ jest to kluczowe do zapewnienia odpowiedniego standardu obsługi Gościa. Wykwalifikowany zespół Managerów z różnych części Polski pozwala nam na zbudowanie w Crystal Mountain miejsca, które dla każdego z nas staje się nie tylko miejscem pracy, ale również przestrzenią do rozwoju i realizacji postawionych sobie przez nas celów.
Podsumowując, rok 2022 dla branży MICE będzie szansą na rozpoczęcie powrotu do normalności, po 2 latach, które całkowicie zmieniły branżę. Życzę całej branży i sobie, żebyśmy w podsumowaniach roku 2022 mogli napisać, że był to rok wyjątkowy, który przywrócił dawną świetność temu segmentowi zarówno w Hotelach miejskich jak i wypoczynkowych.
Więcej o branży MICE przeczytasz także TUTAJ.