Targi Promo Show Professional są prowadzone w unikatowej formule, która zapewnia dogodne warunki do odbywania spotkań, poznawania się i budowania relacji. Ale nie jest dla nas wyłącznie miejsce spotkań z naszymi stałymi dostawcami. Kameralna atmosfera i świadomość, że w przeciągu dwóch dni targowych jest wystarczająca ilość czasu aby zajrzeć na każde stoisko skłaniają nas do odwiedzenia alternatywnych dystrybutorów, takich z którymi nie współpracujemy na co dzień. Możemy w nowym świetle spojrzeć na ich oferty, nawet jeśli znaliśmy je wcześniej ale nie mieliśmy okazji przyjrzeć się im bliżej.
Targi Promo Show Professional to wyjątkowe wydarzenie pod wieloma aspektami. Wyróżniają się kameralnością oraz profesjonalizmem. Spokojna atmosfera i brak wszechobecnego pędu tworzą idealne warunki do rozmów z wystawcami. Wydarzenie PSP daje możliwość bliższego zapoznania się z ofertami dostawców oraz nawiązania wieloletnich współprac. Cieszymy się i dziękujemy organizatorom za możliwość uczestnictwa w tak doskonale przygotowanym wydarzeniu.
Biorąc udział w Promo Show Professional w hotelu Hilton Warsaw City spodziewałam się realizacji eventu na wysokim poziomie i oczywiście NIE ZAWIODŁAM się! PSP spełniło moje oczekiwania. Kameralny charakter targów pozwalał w spokoju budować relację biznesowe i partnerskie z dostawcami, nie było przepychanek, tłoku, a co najważniejsze klienta końcowego, dzięki temu dużo więcej można zobaczyć, dowiedzieć się i ustalić z wystawcami. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym przedsięwzięciu. Liczę, że w przyszłym roku uda nam się również wybrać na PSP.
To były moje pierwsze, a teraz już wiem, że nie ostatnie targi Promo Show Professional. Zetknięcie się z dostawcami i nowościami reklamowymi, które niejednokrotnie kusiły oryginalnością i dobrym smakiem, pozwoliło opuścić event z głową pełną inspiracji. Co mnie szczególnie zaskoczyło? Z pewnością spokojna, sprzyjająca angażującym rozmowom i budowaniu relacji atmosfera. Teraz czas wdrażać nowe pomysły i czekać na kolejne odsłony PSP.
Agencja reklamowa Salon Reklamy od kilku lat jest stałym gościem Promo Show Professional. Jest to dla nas okazja do zapoznania się z nowościami na rynku reklamowym oraz odbycia wielu swobodnych i inspirujących rozmów z kontrahentami. Kameralna atmosfera spotkania sprzyja nawiązywaniu nowych relacji biznesowych oraz zapoznawaniu się z ofertami bez zbędnego pośpiechu. Już nie możemy się doczekać kolejnej wizyty na Promo Show Professional!
Promo Show Professional to niewątpliwie unikatowe wydarzenie w kalendarzu imprez branży reklamowej w Polsce. Wybór hotelu Hilton na tegoroczne PSP dodatkowo podkreślił prestiż tego spotkania. Doskonale zaaranżowana i obszerna przestrzeń pozwoliła czołowym dostawcom na ciekawe zaprezentowanie bogatej oferty biznesowej. Rewelacyjnie dopracowane stoiska stworzyły możliwość, by w komfortowych warunkach usiąść, porozmawiać, nawiązać nowe, i zacieśnić obecne relacje biznesowe. Osobiście jestem fanką PSP – taka, nastawiona na jakość, forma spotkań agencji z dostawcami jest moim zdaniem niezastąpiona. Bardzo doceniam ogromny wkład pracy, zarówno organizatorów, jak i wystawców w stworzenie imprezy na tym poziomie. Wszystkim serdecznie gratuluję.
Jeśli szukasz eventu, w którym w jednym miejscu i czasie spotykają się TOP Agencje Reklamowe z TOP dostawcami artykułów promocyjnych, to Promo Show Professional będzie jedynym słusznym wyborem. W tym roku wydarzenie odbyło się w Warszawie w hotelu Hilton, a my, jako Agencja Reklamowa SIDE, mogliśmy być jego częścią. Luźna atmosfera, komfortowe warunki i perfekcyjna organizacja sprzyjały nawiązywaniu kontaktów biznesowych, które mamy nadzieję, przerodzą się w długofalową współpracę. Nie pozostaje nam nic innego, jak polecić to wydarzenie i za organizatorami powtórzyć – dziękujemy i do zobaczenia za rok!
Po raz kolejny organizator targów PSP, OOH magazine, przygotował świetną imprezę branżową. W komfortowych warunkach hotelu Hilton załoga Whitebox mogła spotkać się z dostawcami i porozmawiać na temat aktualnych działań handlowych. Bardzo duża ilość nowości produktowych oraz usług znakowania poszerzyła naszą ofertę, którą możemy teraz zaprezentować naszym klientom.
Zaproszenie naszej agencji na PSP traktujemy co roku jako wyróżnienie i cieszy nas możliwość uczestniczenia w tak ciekawym wydarzeniu. Spotkanie z czołowymi dostawcami w kameralnej atmosferze sprzyja wartościowym rozmowom. Chcąc poszerzać swoją ofertę szukamy nowych produktów, inspiracji i pomysłów a ta formuła tarów jak najbardziej temu sprzyja. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnej edycji PSP, której na pewno nie pominiemy.
Dziękujemy, za organizację w tak trudnych warunkach targów. Miło było się zobaczyć i porozmawiać w spokoju w miłej atmosferze.
Dziękujemy za zaproszenie na PSP. Wszystko było sprawnie i dobrze zorganizowane, pomysł naklejek super, dzięki czemu nie musieliśmy chodzić z ciężką torbą. Hotel także bardzo ok, niestety nie udało się dotrzeć na wieczorną galę, ale może następnym razem się uda.
Podsumowanie targów można znaleźć TUTAJ, a pełną relację zdjęciową z targów można zobaczyć TUTAJ.
Ciekawi kolejnych marketingowych inspiracji już mogą zaglądać na stronę Festiwalu Marketingu, który odbędzie się 14-15 września w Expo XXI w Warszawie.
Czytaj więcej o nadchodzących wydarzeniach TUTAJ