Logo

Gadżety reklamoweEvent MIXTylko w OOH magazine

Agencje reklamowe podsumowują targi Promo Show Professional

Agencje reklamowe podsumowują targi Promo Show Professional. Event łączący TOP dostawców z przedstawicielami branży reklamowej spotkał się z ogromnym zainteresowaniem agencji polskich i zagranicznych. Dwa dni inspiracji, tysiące artykułów promocyjnych, setki biznesowych rozmów, networking podczas wieczornej gali. Jak same agencje podsumowują ten event?

Miłosz Konieczny, właściciel, AdForce:

Targi Promo Show Professional są prowadzone w unikatowej formule, która zapewnia dogodne warunki do odbywania spotkań, poznawania się i budowania relacji. Ale nie jest dla nas wyłącznie miejsce spotkań z naszymi stałymi dostawcami. Kameralna atmosfera i świadomość, że w przeciągu dwóch dni targowych jest wystarczająca ilość czasu aby zajrzeć na każde stoisko skłaniają nas do odwiedzenia alternatywnych dystrybutorów, takich z którymi nie współpracujemy na co dzień. Możemy w nowym świetle spojrzeć na ich oferty, nawet jeśli znaliśmy je wcześniej ale nie mieliśmy okazji przyjrzeć się im bliżej.


Agnieszka Tamborska, Client Service Manager, Agencja Kreatywna Creative Flow:

Targi Promo Show Professional to wyjątkowe wydarzenie pod wieloma aspektami. Wyróżniają się kameralnością oraz profesjonalizmem. Spokojna atmosfera i brak wszechobecnego pędu tworzą idealne warunki do rozmów z wystawcami. Wydarzenie PSP daje możliwość bliższego zapoznania się z ofertami dostawców oraz nawiązania wieloletnich współprac. Cieszymy się i dziękujemy organizatorom za możliwość uczestnictwa w tak doskonale przygotowanym wydarzeniu.


Lidia Matusiak, Właściciel, Agencja reklamowa KOKOGIFT:

Biorąc udział w Promo Show Professional w hotelu Hilton Warsaw City spodziewałam się realizacji eventu na wysokim poziomie i oczywiście NIE ZAWIODŁAM się! PSP spełniło moje oczekiwania. Kameralny charakter targów pozwalał w spokoju budować relację biznesowe i partnerskie z dostawcami, nie było przepychanek, tłoku, a co najważniejsze klienta końcowego, dzięki temu dużo więcej można zobaczyć, dowiedzieć się i ustalić z wystawcami. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w tym przedsięwzięciu. Liczę, że w przyszłym roku uda nam się również wybrać na PSP.


Kaja Pomiankiewicz, Communication Specialist, Agencja Od kuchni:

To były moje pierwsze, a teraz już wiem, że nie ostatnie targi Promo Show Professional. Zetknięcie się z dostawcami i nowościami reklamowymi, które niejednokrotnie kusiły oryginalnością i dobrym smakiem, pozwoliło opuścić event z głową pełną inspiracji. Co mnie szczególnie zaskoczyło? Z pewnością spokojna, sprzyjająca angażującym rozmowom i budowaniu relacji atmosfera. Teraz czas wdrażać nowe pomysły i czekać na kolejne odsłony PSP.


Aneta Kamińska, Dyrektor Zarządzający Salon Reklamy:

Agencja reklamowa Salon Reklamy od kilku lat jest stałym gościem Promo Show Professional. Jest to dla nas okazja do zapoznania się z nowościami na rynku reklamowym oraz odbycia wielu swobodnych i inspirujących rozmów z kontrahentami. Kameralna atmosfera spotkania sprzyja nawiązywaniu nowych relacji biznesowych oraz zapoznawaniu się z ofertami bez zbędnego pośpiechu. Już nie możemy się doczekać kolejnej wizyty na Promo Show Professional!


Monika Mikotowicz, Agencja Kaizen:

Promo Show Professional to niewątpliwie unikatowe wydarzenie w kalendarzu imprez branży reklamowej w Polsce. Wybór hotelu Hilton na tegoroczne PSP dodatkowo podkreślił prestiż tego spotkania. Doskonale zaaranżowana i obszerna przestrzeń pozwoliła czołowym dostawcom na ciekawe zaprezentowanie bogatej oferty biznesowej. Rewelacyjnie dopracowane stoiska stworzyły możliwość, by w komfortowych warunkach usiąść, porozmawiać, nawiązać nowe, i zacieśnić obecne relacje biznesowe. Osobiście jestem fanką PSP – taka, nastawiona na jakość, forma spotkań agencji z dostawcami jest moim zdaniem niezastąpiona. Bardzo doceniam ogromny wkład pracy, zarówno organizatorów, jak i wystawców w stworzenie imprezy na tym poziomie. Wszystkim serdecznie gratuluję.


Remigiusz Gremlik, Dyrektor Zarządzający w SIDE Agencja Reklamowa:

Jeśli szukasz eventu, w którym w jednym miejscu i czasie spotykają się TOP Agencje Reklamowe z TOP dostawcami artykułów promocyjnych, to Promo Show Professional będzie jedynym słusznym wyborem. W tym roku wydarzenie odbyło się w Warszawie w hotelu Hilton, a my, jako Agencja Reklamowa SIDE, mogliśmy być jego częścią. Luźna atmosfera, komfortowe warunki i perfekcyjna organizacja sprzyjały nawiązywaniu kontaktów biznesowych, które mamy nadzieję, przerodzą się w długofalową współpracę. Nie pozostaje nam nic innego, jak polecić to wydarzenie i za organizatorami powtórzyć – dziękujemy i do zobaczenia za rok!


Dominik Markocki, Właściciel w Whitebox:

Po raz kolejny organizator targów PSP, OOH magazine, przygotował świetną imprezę branżową. W komfortowych warunkach hotelu Hilton załoga Whitebox mogła spotkać się z dostawcami i porozmawiać na temat aktualnych działań handlowych. Bardzo duża ilość nowości produktowych oraz usług znakowania poszerzyła naszą ofertę, którą możemy teraz zaprezentować naszym klientom.

 


Monika Rzewuska, Moloh – Agencja Reklamowa:

Zaproszenie naszej agencji na PSP traktujemy co roku jako wyróżnienie i cieszy nas możliwość uczestniczenia w tak ciekawym wydarzeniu. Spotkanie z czołowymi dostawcami w kameralnej atmosferze sprzyja wartościowym rozmowom. Chcąc poszerzać swoją ofertę szukamy nowych produktów, inspiracji i pomysłów a ta formuła tarów jak najbardziej temu sprzyja. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnej edycji PSP, której na pewno nie pominiemy.


Maria Albrecht, AM Firma Reklamowa Maria Albrecht:

Dziękujemy, za organizację w tak trudnych warunkach targów. Miło było się zobaczyć i porozmawiać w spokoju w miłej atmosferze.


Jolanta Dudzińska, Dział handlowy, Agencja Reklamy FUX:

Dziękujemy za zaproszenie na PSP. Wszystko było sprawnie i dobrze zorganizowane, pomysł naklejek super, dzięki czemu nie musieliśmy chodzić z ciężką torbą. Hotel także bardzo ok, niestety nie udało się dotrzeć na wieczorną galę, ale może następnym razem się uda.


Podsumowanie targów można znaleźć TUTAJ, a pełną relację zdjęciową z targów można zobaczyć TUTAJ.

Ciekawi kolejnych marketingowych inspiracji już mogą zaglądać na stronę Festiwalu Marketingu, który odbędzie się 14-15 września w Expo XXI w Warszawie.

Czytaj więcej o nadchodzących wydarzeniach TUTAJ