Logo

AktualnościEvent MIXTylko w OOH magazine

Promo Show Professional za nami. Tysiące inspiracji w wyjątkowej przestrzeni

Dwa dni inspiracji, tysiące artykułów promocyjnych, setki biznesowych rozmów, networking podczas wieczornej gali. Tak w skrócie można podsumować minioną w ubiegłym tygodniu edycję Promo Show Professional.

PSP powstało z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych i po raz pierwszy odbywało się w wyjątkowym miejscu w centrum stolicy – hotelu Hilton Warsaw City. Event przyciągnął rzesze odwiedzających z agencji reklamowych i firm zamawiających gadżety oraz tekstylia reklamowe, drukarń tekstylnych i hafciarni.

– To były bardzo intensywne dwa dni! Śmiało możemy powiedzieć, że były to setki rozmów i spotkań. Kilka zagranicznych imprez targowych w tym sezonie zostało odwołanych lub przeniesionych – tym bardziej cieszy fakt, że na naszym rodzimym rynku udało zorganizować się tak dobry event. Wyraźnie było widać głód spotkań i rozmów na żywo. Bardzo pozytywnym dla nas sygnałem jest to, że było wielu zwiedzających z zagranicy i to nie tylko z krajów ościennych. Jest to bardzo dobrym prognostykiem dla naszej branży – relacjonuje jeden z wystawców – Michał Matwiejczyk z firmy Headwear Professionals.

Także agencje reklamowe bardzo dobrze oceniają tegoroczną edycję. – Zaproszenie naszej agencji na PSP traktujemy co roku jako wyróżnienie i cieszy nas możliwość uczestniczenia w tak ciekawym wydarzeniu. Spotkanie z czołowymi dostawcami w kameralnej atmosferze sprzyja wartościowym rozmowom. Chcąc poszerzać swoją ofertę szukamy nowych produktów, inspiracji i pomysłów, a ta formuła tarów jak najbardziej temu sprzyja. Z niecierpliwością oczekujemy kolejnej edycji PSP, której na pewno nie pominiemy – mówi Monika Rzewuska z Agencji Reklamowej Moloh.

Wyjątkowym atutem była duża grupa zagranicznych agencji i firm zamawiających gadżety oraz tekstylia reklamowe reprezentująca łącznie 20 państw. Zwiedzający przybyli na targi m. in. z Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Ukrainy, Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji, Belgii, UK, Finlandii, Słowenii, czy Niemiec.

Matteo Braga z włoskiej agencji The Good Idea zaznacza, że ciekawie było uczestniczyć w targach po tak długim czasie, w atmosferze pełnej dynamiki i entuzjazmu w wygodnej przestrzeni Hotelu Hilton. – Bardzo istotna była dla mnie również bardzo sprawna i pomocna organizacja całego spotkania, szczególnie dla takiego zwiedzającego jak ja – który miał ograniczony czas na odwiedzenie wystawców – dodaje Matteo Braga.

Komfort spotkania podniosła także wysyłka katalogów bezpośrednio na biurka zwiedzających, zrealizowana 2 tygodnie przed wydarzeniem. Agencje w spokoju mogły zapoznać się z nowościami przed samymi targami (zobacz WIĘCEJ).

Na zwiedzających czekały również świetne gift packi z przekrojem wszystkich topowych artykułów promocyjnych od wystawców.

Pełną relację zdjęciową z targów można zobaczyć TUTAJ.

Ciekawi kolejnych marketingowych inspiracji już mogą zaglądać na stronę Festiwalu Marketingu, który odbędzie się 14-15 września w Expo XXI w Warszawie.