Natalia Szroeder urzeka w nim swym pięknem, delikatnością, ale i siłą. Dyrektorem artystycznym oraz reżyserem spotu jest Ralph Kamiński. W kontekście kampanii beauty spot jest oryginalny, czarno-biały, produkty pojawiają się jedynie na planszy końcowej. Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę tołpa jako odważną i niekonwencjonalną.
Liczne pytania konsumentek w social mediach tołpy dały marce sygnał, że właściwie nie wiemy, kiedy rozpocząć pielęgnację zapobiegającą zmarszczkom. To dało początek wnikliwej analizie nowej kategorii: Young Anti Age. W lipcu i sierpniu 2021 tołpa przeprowadziła szeroko zakrojone badania, które miały na celu szczegółowe określenie potrzeb konsumentów w przedziale 25-34 lat. Okazuje się, że w tym wieku mamy wiele wątpliwości na temat właściwej pielęgnacji cery. Czujemy się młode, pełne energii sił witalnych, jednak dostrzegamy, że skóra stała się poszarzała, ma zmęczony wygląd. Mimo to problem zmarszczek wydaje się nam jeszcze odległy. Tymczasem już po 25. roku życia rozpoczyna się biologiczny proces starzenia się skóry. Początkowo zmiany są niedostrzegalne, jednak z upływem czasu skóra traci wilgoć, staje się sucha, bez blasku, pojawiają się na niej pierwsze zmarszczki. Dlatego najlepiej nie zwlekać i zacząć zapobiegać procesowi starzenia. Zadbana skóra to najlepszy kapitał z jakim kiedyś wejdziemy w wiek dojrzały. Linia pre age stanowi odpowiedź tołpy na potrzebę rynkową: marka pragnie ułatwić konsumentkom przejście z pielęgnacji podstawowej na zapobiegającą powstawaniu zmarszczek.
Precyzyjna pielęgnacja w wieku 25-35 lat, kosmetyki pre age idealnie wypełniają lukę między pielęgnacją skóry problematycznej a pielęgnacją przeciwzmarszczkową. Ich zadaniem jest dostarczenie komórkom skóry energii do prawidłowego funkcjonowania. Kosmetyki pobudzają je do odnowy, a od tempa tej regeneracji zależy młody wygląd skóry. Linia pre age ma czyste receptury: nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, silikonów, oleju parafinowego, jest przyjazna weganom. W formułach zawarto wysoki procent składników naturalnych. Kosmetyki zawierają starannie wyselekcjonowane składniki aktywne. Wśród nich znajdziemy niskocząsteczkową formę kwasu hialuronowego, który sprawnie wiąże wodę w naskórku i zwiększa jego elastyczność oraz ceramidy, które stanowią cement międzykomórkowy, niezbędny do odbudowy bariery hydrolipidowej.
Czytaj więcej marketingowych nowości TUTAJ