Logo

Marketing MIX

Anna Heimberger jako dyrektor marketingu InPost w Polsce

Anna Heimberger przejęła obowiązki Izabeli Karolczyk-Szafrańskiej, która kierowała marketingiem InPostu od października 2018 roku.

W lipcu Karolczyk-Szafrańska weszła do zarządu Integer.pl (właściciel InPost), w roli group marketing director odpowiada za międzynarodową strategię marketingową i rozwój marek w grupie InPost.

Heimberger z InPostem jest związana od pół roku, do tej pory była odpowiedzialna za komunikację marketingową dpt. Przed przejściem do InPostu, prawie dwa lata stała na czele marketingu Upfield, producenta żywności roślinnej. Posiada również wieloletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w strukturach marketingu sieci handlowych (Metro/Makro Cash&Carry, Komfort) i marek FMCG (Sfinks Polska, Aquafilter Europe). Była też szefem marketingu w GSP Group i kierownikiem działu marketingu w firmie Eldar.

Anna Heimberger jest współzałożycielką inicjatywy „Kobiety e-biznesu”. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego i Akademii Leona Koźmińskiego.


Newsy w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.