API.PL zaprasza agencje reklamowe na indywidualne spotkania z ekspertem firmy Drytac.
W czasie Festiwalu Druku w Warszawie w dniach 9-10 września na stoisku API.PL otwarty będzie „stolik konsultacyjny” dla agencji reklamowych zainteresowanych nowościami w podłożach do druku.
W trakcie indywidualnej rozmowy z brand managerem angielskiej firmy Drytac, Tadeuszem Niedziołką, będzie można zapoznać się z przykładami ciekawych zastosowań nowych mediów do druku funkcjonującymi w świecie, a szczególnie na rynku brytyjskim.
Pokażemy podłoża, które łatwo przykleić bez niechcianych pęcherzyków powietrza, wyposażone w kropelkowe kleje akrylowe lub solwentowe, a także przylegające do gładkich powierzchni bez kleju – dzięki wykorzystaniu napięcia powierzchniowego.
Tegoroczne nowości produktowe Drytac to m.in:
– folia Polar Higrab do druku z supermocnym klejem na trudne powierzchnie np.: mury
– folie Spot-on z klejem kropelkowym do łatwej aplikacji bez pęcherzyków powietrza
– super przezroczyste folie okienne z linii Viziprint do druku UV i ekosolwentowego
– folie tablicowe Chalkmate do repozycjonowania przydatne w dekoracji wnętrz
– laminat podłogowy Scuff Guard do produkcji grafik podłogowych w atestem antypoślizgowym
Czas pracy stolika konsultacyjnego godz.10.00-15.30 w dniach 9-10 września 2015
API.PL zachęca do umawiania spotkań. Ilość miejsc ograniczona.
Lokalizacja: stoisko D 18A API.PL
MO