Buty, stworzone wspólnie z „Shoe Surgeon” Dominic Cambrione, zostały zaprojektowane, aby promować piwo skierowane do pokolenia Z, aby stworzyć „niespodziewanie gładkie i wyjątkowe” wrażenie podczas chodzenia, które odzwierciedla smak lżejszego Heineken Silver.
– Współpraca z Heinekenem przy ich nowym piwie była zabawnym wyzwaniem. Oboje łączy nas pasja do innowacji i przekraczania granic, i stworzyliśmy projekt, który to odzwierciedla. But nie tylko uosabia energię Heineken Silver, ale dosłownie ją niesie. Nie mogę powiedzieć, żebym kiedykolwiek wcześniej projektowała buty, które zawierały prawdziwe piwo – mówi Chambrone.
Design butów Heinekicks nawiązuje do marki, głównie zieleń z szarymi i białymi sekcjami, nutami czerwieni i gwiazdką Heinekena na języku, która skrywa również zdejmowany otwieracz do butelek.
Heineken Silver powstał, gdy marka dostrzegła dążenie do „świadomej konsumpcji” wśród konsumentów z pokolenia Z, a ta kampania Publicis Le Pub i BBH Singapore jest najnowszą z serii żartobliwych aktywacji, które doskonale ukierunkowują się na tą publiczność.
Źródło:
Beer for your sole
Designed in collaboration with noted shoe designer, Dominic Ciambrone, to celebrate the smoothness of Heineken®️ Silver. Heinekicks aren't your everyday shoe, but it’s not every day you get to walk on beer. pic.twitter.com/LefwD5X7if
— Heineken (@Heineken) August 2, 2022
Newsy o podobnej treści przeczytasz TUTAJ.