Logo

Marketing MIX

Takich butów jeszcze nie było Heinekicks od Heinekene

Heinekicks to buty stworzone do „chodzenia po piwie”. Ich podeszwy zostały wypełnione złotym trunkiem, a do każdej pary jest dołączony otwieracz do butelek.

Buty, stworzone wspólnie z „Shoe Surgeon” Dominic Cambrione, zostały zaprojektowane, aby promować piwo skierowane do pokolenia Z, aby stworzyć „niespodziewanie gładkie i wyjątkowe” wrażenie podczas chodzenia, które odzwierciedla smak lżejszego Heineken Silver.

Heinekicks

– Współpraca z Heinekenem przy ich nowym piwie była zabawnym wyzwaniem. Oboje łączy nas pasja do innowacji i przekraczania granic, i stworzyliśmy projekt, który to odzwierciedla. But nie tylko uosabia energię Heineken Silver, ale dosłownie ją niesie. Nie mogę powiedzieć, żebym kiedykolwiek wcześniej projektowała buty, które zawierały prawdziwe piwo – mówi Chambrone.

Heinekicks

Design butów Heinekicks nawiązuje do marki, głównie zieleń z szarymi i białymi sekcjami, nutami czerwieni i gwiazdką Heinekena na języku, która skrywa również zdejmowany otwieracz do butelek.

Heineken Silver powstał, gdy marka dostrzegła dążenie do „świadomej konsumpcji” wśród konsumentów z pokolenia Z, a ta kampania Publicis Le Pub i BBH Singapore jest najnowszą z serii żartobliwych aktywacji, które doskonale ukierunkowują się na tą publiczność.

Źródło: 


Newsy o podobnej treści przeczytasz TUTAJ.