Event, który podczas poprzednich edycji był dedykowany agencjom reklamowym, w tym roku po raz pierwszy otworzył się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu. Targi dotychczas odbywały się w butikowej formule, w tym roku na prośbę wystawców przeniosły się do hal wystawienniczych w centrum Warszawy.
Coraz większe zainteresowanie targami skłoniło organizatorów do wyboru nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej, lokalizacji. Wybór padł na sprawdzony już (podczas wielu edycji Festiwalu Marketingu) obiekt – EXPO XXI Warszawa, co pozwoliło na udział dużo większej liczbie wystawców jak i zwiedzających.
Podczas wydarzenia odbył się także konkurs SUPER GIFT – zdjęcia nagrodzonych produktów można zobaczyć TUTAJ.
Zwiedzający mogli zapoznać się z szeroką gamą propozycji dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych.
Więcej materiałów prasowych o targach możesz znaleźć TUTAJ.