Logo

Gadżety reklamoweAktualnościTylko w OOH magazine

SLODKIE – 25 akcji na 25-lecie

Zasadzenie ponad 3000 metrów kwadratowych lasu, przekazanie 200 kg karmy do schroniska, odmalowanie domu opieki dziennej podopiecznych fundacji Joanny Radziwiłł. To tylko trzy z 25 sposobów świętowania jubileuszu, na które postawiła w tym roku firma SLODKIE. Co jeszcze zrealizował jeden z europejskich gigantów w branży słodyczy reklamowych w 2022 roku?

Na początku jubileuszowego 2022 roku firma SLODKIE postawiła sobie wyzwanie 25 akcji wpisujących się w nurt społecznej odpowiedzialności biznesu. Jakie kampanie, proekologiczne aktywności i projekty udało się zrealizować?

Z ekologią za pan brat

Flagowym projektem jest współpraca z Fundacją Las Na Zawsze, w ramach której za każde złożone zamówienie firma sadzi 1 metr kwadratowy lasu. Jubileuszowy rok firma podsumowała spektakularnym wynikiem przekraczającym 3 000 metrów kwadratowych lasu.

W 2022 roku premierę miała również czekolada nowej generacji z linii NXT, która jest w 100% plant-based. SLODKIE jako pierwsza firma w Polsce zaproponowała słodycze reklamowe pozbawione choćby śladowych ilości mleka. Co więcej, od tego roku wszystkie czekolady i nadzienia oferowane przez markę pochodzą w pełni ze zrównoważonych źródeł. To pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży.

Od września mieszkańcy Warszawy mogą także ratować apetyczne słodkości od SLODKIE, zamawiając paczki za pośrednictwem aplikacji Too Good To Go. Tym samym marka wspólnie z klientami zapobiega marnowaniu żywności.

W grudniu firma wymieniła swój samochód na wariant ekologiczny. Teraz nie tylko pakuje swój aromatyczny asortyment w bio folie w 100% kompostowalne lub certyfikowany papier pochodzący z recyklingu czy biodegradowalny wypełniacz, ale również przemieszcza się i dowozi swoje produkty w sposób przyjazny dla środowiska.

Slodkie

Bo liczą się ludzie

Firma to ludzie, dlatego w jubileuszowym roku nie mogło zabraknąć akcji kierowanych wyłącznie do pracowników firmy. Wśród nich: szkolenia podnoszące kwalifikacje pracownicze na szczeblu produkcyjnym, sprzedażowym oraz marketingowym. Pracownicy mogli liczyć również zarówno na słodkie, jak i sportowe benefity, a dodatkowo miło spędzić czas na firmowych integracjach.

Wsparcie społeczności lokalnej, działania charytatywne na rzecz potrzebujących czy promowanie profilaktyki to idee od lat bliskie pracownikom firmy. Co zrealizowali w tym roku?

Poza wsparciem Ukrainy, w co włączyła się większość firm, SLODKIE po raz kolejny przekazało na aukcję WOŚP swoje czekoladki stworzone z aksamitnej, belgijskiej czekolady top gourmet. Ponadto pracownicy firmy niejednokrotnie wzięli udział w wewnętrznych zbiórkach charytatywnych, w tym m.in. przekazano książki na rzecz Fundacji Rak’n’Roll czy nakrętki do butelek.

– Ceniąc zdrowie i życie ludzi, włączyliśmy się w tym jubileuszowym roku w akcje na rzecz profilaktyki nowotworów. W różowym październiku, czyli Miesiącu Świadomości Raka Piersi, wsparliśmy Fundację W Związku Z Rakiem, a w kolejnych miesiącach zaangażowaliśmy się w kampanię Fundacji Mosznowładcy – dodaje Anna Garmada, CEO SLODKIE.

Ubiegłorocznymi beneficjentami byli także mali podopieczni Fundacji Joanny Radziwiłł, którzy z okazji Dnia Czekolady otrzymali zapas słodkości, a także mogli cieszyć się nimi w odmalowanej przestrzeni swojego domu opieki dziennej w Warszawie.

Z miłości do zwierząt

W tym roku zespół SLODKIE przekazał ponad 200 kilogramów karmy dla zwierząt oraz kilkanaście transporterków i innych niezbędnych akcesoriów dla podopiecznych Otwockiego Zwierzyńca Towarzystwa Przyjaciół Zwierząt. Firma, przekazując nasiona łąki kwietnej, promowała wśród pracowników i klientów sianie kwiatów zapewniających pracowitym owadom pokarm. Z końcem roku na terenie firmy zamontowano domki dla ptaków, gdzie mogą się one pożywić i ogrzać w czasie mroźnej zimy.

– Cieszę się, że tak wiele firm jest dziś otwartych na pomoc i wdrażanie korzystnych dla zdrowia, środowiska i ludzkości zmian. Każde, nawet najdrobniejsze, działanie sprawia, że jesteśmy bliżej sukcesu. Życzę również innym organizacjom takich CSR-owych jubileuszy – dodaje Anna Garmada.


Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine. Do wglądu online TUTAJ.