Logo

Aktualności

W TheOneGroup.pl mamy się dobrze! | Karolina Przygońska

O tym, jakie wyzwania przyniosła za sobą pierwsza połowa roku, jakie zmiany zostały wprowadzone i jakie mają plany na drugie półrocze mówi Karolina Przygońska, Dyrektor Komercyjna w TheOneGroup.pl.

Za nami połowa roku 2023. Czy sytuacja za  wschodnią granicą i wysoka inflacja w kraju wpłynęły negatywnie na działalność TheOneGroup.pl?

Karolina Przygońska: TheOneGroup.pl jest relatywnie młodą firmą, bo na rynku istnieje nieco ponad 2 lata. Naszym głównym celem na 2023 było wzmocnienie fundamentów firmy, co znalazło wyraz w nowej strategii marketingowej i strategii sprzedaży. Cele jakie sobie postawiliśmy to koncentracja na produkcji i sprzedaży produktów o dużym potencjale zyskowności oraz rozszerzenie bazy klientów aktywnie z nami współpracujących. Dzięki takiemu podejściu zdołaliśmy zniwelować wpływ wojny na Ukrainie i inflacji w kraju na nasz biznes.

Jakie efekty przyniosły te zmiany?

Przede wszystkim zwiększyliśmy aktywność w obszarze bezpośredniego digital marketingu, uczestniczyliśmy w wielu targach w całej Europie, włączyliśmy się w sponsoring imprez charytatywnych jak KRWIOBIEG WARSZAWA 2023 i spotykamy się z klientami. Nadal naszym głównym partnerem do współpracy są agencję reklamowe, przy czym u wielu dopiero budujemy świadomość istnienia naszego młodego biznesu. Wzmacniamy również pozycję na rynkach zagranicznych. Choć to dopiero początek, możemy się pochwalić wzrostem przychodów ze sprzedaży za pół roku o 115% w porównaniu do tego samego okresu w 2022 roku.

Te efekty pozwalają nam na nowe inwestycje zarówno w nowe produkty, jak i w organizację naszej działalności.

Przed nami drugie półrocze 2023. Jakie plany przed TheOneGroup?

Weszliśmy płynnie w sezon letni, a wraz z nim rozpoczęły się atrakcyjne promocje na sublimowane ręczniki z mikrofibry, koce piknikowe oraz tegoroczną innowację koco-worek BBFlip. Po sezonie letnim planujemy wprowadzić do oferty nową kolekcję odzieży sublimowanej – więcej szczegółów już wkrótce.  Przygotowaliśmy  również nową propozycję innowacyjnego rozwiązania bluzy sportowej. Wszystkie nowe propozycje zaprezentujemy podczas Festiwalu Marketingu, 13-14 września 2023.

Sezon urlopowy to również czas na reorganizację części produkcyjnej TheOneGroup.pl. Dokonaliśmy inwestycji w rozbudowę parku maszynowego, a na przełomie lipca i sierpnia przenosimy całą produkcję do większej lokalizacji w Łomiankach. To rozwiązanie pozwoli nam uzyskać większą elastyczność w realizacji zleceń i zniwelować koszty związane z dotychczasową logistyką pomiędzy Łomiankami, a Ksawerowem koło Łodzi.

W kolejnych miesiącach 2023 roku utrzymamy nasze dążenia do rozszerzania bazy klientów i nawiązywania stałej współpracy z agencjami i resellerami w Polsce i całej Europie.

Rozmawiała Klaudia Jankowska.


Więcej newsów z branży TUTAJ.