Wraz ze stałym dynamicznym rozwojem rynku reklamy i marketingu, upominki reklamowe stają się coraz bardziej wpływowym narzędziem w budowaniu relacji z klientami i pozyskiwaniu nowych klientów. PIAP prowadząc badania obserwuje trendy, zmiany, szanse i zagrożenia w branży artykułów promocyjnych. Zebrane w ramach badań opinie służą przygotowaniu raportów, które są udostępniane nie tylko członkom Izby, ale również wszystkim zainteresowanym wzbogacając tym samym wiedzę i świadomość na temat wielu zagadnień związanych z funkcjonowaniem branży.
Badanie 1: Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe
W obliczu coraz większej konkurencji na rynku, efektywne strategie marketingowe są kluczem do sukcesu każdej firmy. Artykuły promocyjne odgrywają tu ważną rolę, ale jakie są ich rzeczywiste korzyści i wpływ na skuteczność działań marketingowych? Jak marketerzy planują kampanie i czego szukają? Szukamy odpowiedzi na te pytania w naszym pierwszym badaniu, skierowanym jest do szeroko pojętej grupy skierowanym do grupy wykorzystującej upominki reklamowe w kampaniach marketingowych, czyli agencje i działy marketingu, działy sprzedaży, zakupów.
Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:
Badanie 2: Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023
Branża artykułów promocyjnych jest dynamiczna, a zmiany gospodarcze mają wpływ na jej funkcjonowanie. Nasze drugie badanie koncentruje się na analizie, jak branża upominków reklamowych reaguje na wyzwania i szanse wynikające z aktualnych zmian gospodarczych. Badanie skierowane jest do uczestników rynku reklamowego BTL.
Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:
Aby wziąć udział w badaniach, wystarczy wejść na stronę www.badania.piap-org.pl i wypełnić krótkie ankiety, przygotowane przez Radę Edukacyjną PIAP.
„Wasze opinie i doświadczenia są dla nas niezmiernie ważne i pomogą w stworzeniu przystępnych rozwiązań i komunikacji dla branży i odbiorców branży. Czas, abyśmy szerzej dzielili się swoją wiedzą i pokazywali, w jaki sposób wykorzystać potencjał artykułu promocyjnego w różnorodnych działaniach marketingowych.” – mówi Magdalena Humeńczuk, Członkini Zarządu PIAP.
Ankiety są dostępne do 06 października 2023 roku. Wyniki obu badań zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej i przekazane mediom oraz branżowym ekspertom, wykorzystane w dyskusjach i prezentacjach podczas konferencji.
– Zapraszamy do współtworzenia przyszłości branży artykułów promocyjnych i do zgłębiania ich roli w strategiach marketingowych. Wasza wiedza i opinie są nieocenione – Paweł Wielkopolan, Dyrektor biura zarządu PIAP.
Więcej newsów z branży TUTAJ.