Logo

Marketing MIX

„Teraz mnie widzisz?” – nowa kampania społeczna od Fundacji Avalon

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami oraz przewlekle chore. W tym roku, już po raz szósty wypromuje kampanię, która zwraca uwagę na problem niezauważalności blisko 5 milionów OzN w Polsce. Ten temat podejmie nowa kampania społeczna – „Teraz mnie widzisz?”.

Nowa kampania zaskakuje formą i przekazem, a także swoją stylistyką! Pokazuje osoby z niepełnosprawnościami w nietypowych kadrach i kreacjach, które samoistnie przyciągają wzrok. Celem Fundacji Avalon jest pomoc osobom potrzebującym w różnych obszarach m.in. finansowym, a także zmiana postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie oraz ich aktywizacja. Kampania, która powstała na zlecenie Fundacji w nietypowy sposób ukazuje Osoby z Niepełnosprawnością, jako pełnowartościowych członków społeczeństwa – zwłaszcza w zakresie uczestnictwa w życiu społecznym, medialnym, budowaniu relacji czy wypełnianiu różnorodnych ról społecznych i zawodowych. Kampania promuje ideę inkluzywnego, swobodnego społeczeństwa, w którym zauważony powinien być każdy i gdzie każdy może realizować swoje ambicje i plany na równych zasadach w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej. Fundacja Avalon oddaje głos samorzecznikom i uzmysławia brak ich reprezentacji w naszej przestrzeni.

W spotach będzie można zobaczyć między innymi aktorkę Annę Dzieduszycką czy aktywistę Sebastiana Grzywacza, znanego pod pseudonimem Odlotowy Niewidomy, którzy opowiadają o tym, jak to jest być niezauważanym w społeczeństwie. Fundacja do projektu zaprosiła również osoby, które podzieliły się własną refleksją na temat niepełnosprawności i niezauważalności. Proste w formie, surowe wręcz, minimalistyczne i silnie kontrastujące ze spotem głównym nagrania uświadamiają skalę problemu konfrontując odbiorcę z nieuświadomionymi barierami, które jako społeczeństwo budujemy.

Kampania wystartuje 21 grudnia 2023 r. i potrwa do końca lutego 2024 r. Obejmie produkcję spotów reklamowych do telewizji, radia i digitalu, a także kampanię banerów w przestrzeni miejskiej. Ponadto, projekt wesprą działania komunikacyjne w Social Mediach oraz działania PR na szeroką skalę. Projekt po stronie Fundacji Avalon prowadzą Helena Szczuka i Paulina Liberadzka. Przy produkcji kampanii wspiera je Allegro Brand Experience Agency, w składzie Urszula Pietraszek (lider) oraz Patrycja Markowska i Karolina Kowalska (komunikacja).


Więcej newsów z branży TUTAJ.