Logo

Marketing MIX

Avon z nową ambasadorką: Cleo w kampanii Make up + Pielęgnacja

Avon ogłasza najbardziej kobiecą współpracę roku z królową sceny muzycznej – Cleo i startuje z kampanią 360° pod hasłem „Makijaż, który o Ciebie dba”. Nowa ambasadorka promuje linię kosmetyków Make up + Pielęgnacja, w tym najnowszy hit w ofercie marki – szminkę Hydramatic Shine.

W Dniu Kobiet, wraz z ogłoszeniem Cleo nową ambasadorką marki w Polsce, startuje kampania digital z udziałem gwiazdy. Energetyczne video 30 sek. z Cleo można oglądać od 8 marca do 31 kwietnia m.in. w social mediach, na You Tube i VOD. Kampania banerowa nowej linii produktów będzie widoczna szeroko w Internecie.

– Trudno wyobrazić sobie lepszy dzień na rozpoczęcie najbardziej kobiecej współpracy roku niż 8 marca. Globalny koncept kampanii kręci się wokół muzyki, dlatego lokalnie naturalnie wybraliśmy ambasadorkę, która jest gwiazdą polskiej sceny muzycznej. Cleo ma energię, charyzmę i wyrazisty styl, które doskonale oddają siłę kobiecości i wartości stojące za marką Avon. Razem chcemy pokazywać, że każda kobieta może odkryć swoje piękno i błyszczeć dzięki szmince Hydramatic Shine, ale także to, że kobiety mają wielką siłę, by wspierać innych. Od samego początku naszej współpracy Cleo dołączyła do akcji przeciw przemocy, którą organizujemy z okazji Dnia Kobiet i w ramach której cały zysk ze specjalnego zestawu przekazujemy Fundacji Feminoteka. Wierzymy, że dzięki wspólnym działaniom mamy moc, by razem tworzyć lepszy świat dla kobiet – komentuje Daniel Przemęcki, szef marketingu w Avon Polska.

Avon

To jednak nie wszystko! W ramach kampanii OOH, produkty z nowej linii Make Up + Pielęgnacja będzie można zobaczyć na ponad 100 paczkomatach InPost w całej Polsce. Kampania marketingowa zakłada również działania z influencerami. Od 1 marca na platformach takich jak Instagram i TikTok pojawiają się unikalne materiały przygotowane przez ponad 100 twórców internetowych, m.in. Martynę Kaczmarek, Inchidris oraz Fog in The Garden.

W ramach działań 360° Avon prezentuje również globalne spoty telewizyjne, które emitowane są na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych. Ich bohaterką jest beatboxerka i gwiazda brytyjskiego rapu, Hamzaa. Kampania telewizyjna potrwa do 14 kwietnia. Za zakup mediów na rynku polskim odpowiada dom mediowy Starcom, a za kampanię influencerską agencja BrandLift. Komunikację wspiera Havas PR Warsaw.


Wywiad z przedstawicielką marki Avon pojawił się w ostatnim numerze OOH magazine. Do przeczytania tutaj.


Więcej newsów z branży TUTAJ.