Logo

Event MIX

Plej zdobywa 10 nagród na Eventex Awards 2024

W 14. edycji konkursu, który zgromadził 1207 zgłoszeń z 62 krajów i 6 kontynentów, Plej drugi rok z rzędu zdobywa najwyższą liczbę nagród spośród polskich agencji.

W tym roku agencja została uhonorowana srebrną nagrodą w rankingu agencji, plasując się w gronie 15 najlepszych na świecie jako jedyna z Polski. Projekty Plej zdobyły 9 nagród: premierowy event samochodu Kia EV9 zdobył 4 złote nagrody w kategoriach European Event, Brand Experience – Automotive, Product Launch i Use of Light, a także srebro w kategorii B2B Event oraz brąz w kategorii Use of Light. Festiwalowa strefa The Witcher dla Netflix’a otrzymała srebro w kategorii Use of Technology oraz dwa brązy w kategoriach Entertainment Event i Pop-Up Experience.

Wydarzenie premierowe samochodu Kia EV9 było innowacyjne pod wieloma względami. Zamiast tradycyjnego odsłonięcia pojazdu, premiera odbyła się na pasie startowym lotniska Grądy koło Ostrowi Mazowieckiej. Lotnisko zostało zamknięte na czas wydarzenia, co umożliwiło pełne wykorzystanie infrastruktury, w tym 800-metrowego pasa startowego. Samochód był integralną częścią pokazu świetlnego, multimedialnego i muzycznego od samego początku, poruszając się zgodnie z zaplanowanymi sekwencjami. Dodatkowo, obejmująca 1000 metrów kwadratowych ściana lasu otaczająca lotnisko posłużyła jako powierzchnia do kreatywnej projekcji animacji. Pokaz świetlny, z użyciem rekordowej liczby urządzeń oświetleniowych, podkreślił związek marki z naturalnym otoczeniem, redefiniując standardy tego typu wydarzeń w Polsce.

Strefa festiwalowa The Witcher dla Netflix’a była wyjątkowym połączeniem symbolu świata Wiedźmina z praktycznym zastosowaniem. Osiemnastometrowa konstrukcja przypominająca drzewo Kaer Morhen pełniła rolę totemu festiwalowego i punktu spotkań, a przede wszystkim była darmową stacją ładowania. W dzień uczestnicy festiwalu mogli ładować swoje telefony za pomocą kabli LED, a wieczorem strefa przekształcała się w epicką przestrzeń do afterparty. Dzięki unikalnemu systemowi ładowania i spektakularnej scenografii, strefa tętniła życiem przez cały czas trwania festiwalu, przyciągając około 60 tysięcy osób na miejscu i 500 tysięcy w mediach społecznościowych.

– Otrzymywanie takich wyróżnień jest dla nas niezwykle motywujące. Tylko my zdajemy sobie sprawę, ile wysiłku wymaga każdy projekt – ile czasu, poświęcenia, kreatywności, produkcji, reakcji na zmiany oraz stresu. Zawsze realizowaliśmy, realizujemy i będziemy realizować nasze projekty wspólnie – jako zespół. To, że nasze starania zostają docenione w konkursach krajowych i międzynarodowych jest ukoronowaniem naszej pracy i pokazuje jaką wartość w naszych projektach potrafimy tworzyć – powiedział Przemek Witkowski, creative director w Plej.

– Jesteśmy zaszczyceni, że nasze projekty dla Netflix oraz Kia Polska zostały wyróżnione w tegorocznej edycji, a fakt że udaje nam się to drugi rok z rzędu jest potwierdzeniem tego jak profesjonalnym i zgranym zespołem jesteśmy. Premiera modelu Kia EV9 została uznana za najlepsze europejskie wydarzenie. To dla nas ogromne źródło satysfakcji. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy brali udział w tworzeniu tych projektów. Jesteście naprawdę wyjątkowi, dodaje Anna Ufnal, event production director w Plej.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.