Logo

Festiwal MarketinguGadżety reklamoweMarketing MIXMedia & maszyny

Nowi wystawcy targów Festiwal Marketingu

Prace nad Festiwalem Marketingu trwają w najlepsze. Obok wystawców, których od lat nie może zabraknąć na targach, do grona wystawców dołączają także nowe firmy. Event odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze stale rosnącego zainteresowania naszych wrześniowych targów. Co roku towarzyszy nam liczne grono stałych wystawców naszych imprez targowych, a teraz widzimy spore zainteresowanie również nowych firm. To niewątpliwie również efekt powodzenia naszych targów PROMO SHOW, które z sukcesem odbyły się na początku lutego – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.

Wśród nowych firm w gronie wystawców znalazły się:

Festiwal Marketingu to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamy i poligrafii reklamowej. Impreza jak co roku odbywa się w strategicznym miejscu w stolicy – EXPO XXI Warszawa. 

Największe w tym roku targi branży reklamowej to kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, tekstyliów reklamowych, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań.

Przed okresem bożonarodzeniowym jak co roku wybrane zostaną najlepsze gadżety reklamowe w konkursie Super Gift – w każdej edycji wystawcy zgłaszają ponad 100 propozycji gadżetów reklamowych. Przed nami także kolejna edycja konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy. Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, KIDS, Rozrywka, Bezpieczeństwo, PETS POS.

Targi w ubiegłym roku zgromadziły blisko 3700 zwiedzających i 220 wystawców. Przypominamy ostatnią edycję w filmowej odsłonie:

Lista wystawców 2024 dostępna jest TUTAJ. Jesteś zainteresowany stoiskiem podczas Festiwalu Marketingu 2024?

Napisz: monika@oohmagazine.pl