Logo

Event MIX

Sieć Qubus Hotel przejmuje bydgoskiego Holiday Inn

Qubus Hotel informuje o kolejnym strategicznym kroku w swoim rozwoju. Od 25 lipca spółka stała się właścicielem 4* hotelu w Bydgoszczy, który prowadzony jest pod międzynarodową marką Holiday Inn. Pełny rebranding do standardów Qubus Hotel nastąpi po 1 stycznia 2025.

Zakupiony hotel, usytuowany w samym sercu Bydgoszczy, to prawdziwa perła na rynku nieruchomości hotelarskich. Zlokalizowany w centrum miasta, oferuje doskonałe warunki zarówno dla Gości biznesowych, jak i turystów indywidualnych. 134 eleganckie pokoje, wyposażone z najwyższą dbałością o szczegóły, gwarantują pełen komfort i luksus.

Qubus

Jednym z kluczowych atutów nowego hotelu Qubus jest duże centrum konferencyjne, idealne do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń – od kameralnych spotkań biznesowych, przez duże ceremonie weselne, aż po konferencje na 350 osób. Hotel dysponuje także stylową restauracją.

Artur Hajduk, Prezes Qubus Hotel, komentuje tę transakcję jako kolejny krok milowy w rozwoju firmy: – Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy włączyć do naszej oferty trzynasty hotel, zwłaszcza w dynamicznie rozwijającej się Bydgoszczy. Niedawno otworzyliśmy nowy obiekt w Katowicach, teraz adaptujemy do sieci ten w Bydgoszczy, a w planach mamy budowę kolejnego w Poznaniu. Te kroki z pewnością umacniają naszą wysoką pozycję na polskim rynku hotelarskim.

Qubus Hotel nieustannie dąży do podnoszenia standardów i rozwijania palety swoich usług, aby sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających podróżnych. Funkcjonowanie hotelu w Bydgoszczy to przede wszystkim rozszerzenie siatki lokalizacji dla naszych Gości. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie nowego rozdziału w historii naszej sieci, dodając kolejny obiekt do rodziny Qubus Hotel – podsumowuje Artur Hajduk.

Ważną informacją szczególnie dla pracowników bydgoskiego hotelu jest decyzja o tym, że wraz ze zmianą właściciela, sieć Qubus Hotel zachowuje również cały personel. Zagwarantuje to ciągłość pracy i wysoki standard obsługi.

Warto tutaj zaznaczyć, że sytuacja w której duży obiekt prowadzony przez zagraniczną markę zmienia się w brand lokalny stanowi pewien precedens rynkowy. Jest to niezwykle interesujący przykład rozwoju firmy, który z pewnością zostanie zauważony w branży hotelarskiej i nie tylko.


Więcej newsów z branży TUTAJ.